  • 1. Data: 2011-04-11 17:16:40
    Temat: EUROBANK jak zwykle kradnie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Jak wiadomo bank ten zmienił toip w dniu 26.03.2011, o czym raczył
    powiadomić klientów w dniu 25.03.2011 r. W nowej toip zmieniła się m.in.
    kwota wpływów na konto zwalniająca z odpłatności za nie (z 800 zł, na 1000
    zł miesięcznie). Jednakże w e-mailu informującym o zmianach było
    zapewnienie, iż:

    [cytat]

    Najistotniejsze z nich to:
    zmiana wysokości opłaty za prowadzenie konta - nowa opłata wynosi 7 zł,
    miesięcznie (opłata pobrana w kwietniu będzie uwzględniała warunki jej
    naliczania zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji sprzed zmian).

    [/cytat]

    W dniu dzisiejszym wpłaciłem na konto 1000 zł (celem spełnienia wymogu
    zapewniającego bezpłatne prowadzenie wg nowej toip) i co się okazało? Otóż
    okazało się, że z konta zniknęło 7 zł za prowadzenie konta (pomimo, że w
    m-cu marcu wpłynęło na konto 800 zł zgodnie ze starą toip zwalniające z
    opłaty za konto).

    Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do
    tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją
    zamknę rachunki.

  • 2. Data: 2011-04-11 17:24:47
    Temat: Re: EUROBANK jak zwykle kradnie
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:16:40 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do
    > tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją
    > zamknę rachunki.

    Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
    Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych gdy
    do mnie dzwonią :).

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2011-04-11 17:26:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
    > Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych
    > gdy do mnie dzwonią :).

    Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

  • 4. Data: 2011-04-11 17:29:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:26:16 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

    "Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś
    po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu
    BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
    większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-04-11 18:58:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
    > większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

    No tu też, raz że lepiej sobie skopiować tekst reklamacji przed puszczeniem,
    gdyż na 99% sesja wygasła w trakcie jej pisania. To jeszcze jakieś
    idiotyczne ograniczenie do 1500 znaków klientom zafundowali.

  • 6. Data: 2011-04-13 06:02:11
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 11 Kwi, 19:16, "Marcin Wasilewski" wrote:

> [...]
    >
    > Normalne dziadostwo nie bank. Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do
    > tego para czegoś aby złożyć reklamację, ale tym razem razem z reklamacją

    Dzieki za info - sprawdzilem, mnie tez podebrali :|
    Ja reklamuje (nie pierwszy raz) poczta wewnetrzna.

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2011-04-15 05:54:26
    Od: "Mentos" <m...@p...internetdsl.pl>

    A dzisiaj tradycyjnie wewnętrzne przelewy nie działają online.
    Jak można mieć w miarę dobrą ofertę, a taki skopany system.

    --
    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 8. Data: 2011-04-15 12:18:17
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 07:54:26 +0200, Mentos napisał(a):

    > Jak można mieć w miarę dobrą ofertę, a taki skopany system.

    No właśnie sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie :)

  • 9. Data: 2011-04-16 07:13:55
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 13 Kwi, 08:02, ls <l...@w...pl> wrote:

    > Dzieki za info - sprawdzilem, mnie tez podebrali :|
    > Ja reklamuje (nie pierwszy raz) poczta wewnetrzna.
    >
    > --
    > pozdr.
    > ls

    Zwrócili te 7 zł, do tego dołożyli mi jeszcze 30 gr z tytułu
    "zyskujesz-kupujesz" czy jakoś tak. Nawet nie wiem co zacz :D

  • 10. Data: 2011-04-25 09:11:01
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):

    > Zwr=F3cili te 7 z=B3, do tego do=B3o=BFyli mi jeszcze 30 gr z tytu=B3u
    > "zyskujesz-kupujesz" czy jako=B6 tak. Nawet nie wiem co zacz :D

    Dodam, że za VE do konta też skorygowali opłatę pobraną 31.03.
    31.03 pobrali 1,95 zł., oddali 1 zł. (księgowanie w kwietniu z datą 31.03)