eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK jak zwykle kradnieRe: EUROBANK jak zwykle kradnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK jak zwykle kradnie
    Date: Mon, 11 Apr 2011 19:29:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <pdazmlyqvfex$.dlg@kojer.kojer>
    References: <invd1m$10r$1@news.onet.pl> <19v1zsa74843o$.dlg@kojer.kojer>
    <invdjm$33g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axb82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302542991 6592 83.27.87.82 (11 Apr 2011 17:29:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 17:29:51 +0000 (UTC)
    X-User: kojer1
    X-Antivirus: avast! (VPS 110411-0, 2011-04-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550431
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:26:16 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    >> Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
    >> Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych
    >> gdy do mnie dzwonią :).
    > Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

    "Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś
    po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu
    BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
    większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1