  • 11. Data: 2009-05-10 16:15:01
    Temat: Re: Eksperci od kryzysu - wystąp !
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    XXL, ale ja mam jaja i przyznalem sie juz dawno temu do bledu na tym forum.
    Pomylilem sie w wyznaczeniu dolka bessy trwajacej 593 dni o cale 42 dni.

    Miej swoje zdanie, wymysl cos sam. Oprocz ciaglego powolywania sie na
    profesjonalne analizy S. Debowskiego nic nie wnosisz do dyskusji. Zaczynam
    sie martwic o Twoje powiazania z profesjonalnym analitykiem S. Debowskim. No
    i co to sa wg Ciebie profesjonalne analizy? Skutecznosc sie liczy.
    Zawodowcow, ktorzy tworzyli profesjonalne analizy juz mielismy w bankach
    swiatowych i wsrod managerow, ktorzy wpierdolili miliardy zlotych na opcjach
    walutowych.

    D.

  • 12. Data: 2009-05-10 19:50:29
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > swiatowych i wsrod managerow, ktorzy ierdolili miliardy zlotych na opcjach

    Dieter, wiesz jak to jest z tymi profesjonalistami... zawodowcy zbudowali
    Titanica, a amatorzy Arkę he he...

  • 13. Data: 2009-05-11 18:55:30
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 21:50:29 viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > Dieter, wiesz jak to jest z tymi profesjonalistami... zawodowcy zbudowali
    > Titanica, a amatorzy Arkę he he...

    mowia, ze zbudowali ;)

  • 14. Data: 2009-05-11 19:21:59
    Od: k...@o...pl

    > mowia, ze zbudowali ;)
    Tak, są tacy co coś budują i często za to psy na nich wieszają i są tacy co
    tylko szczekają i te psy wieszają. Niestety tych drugich jak widać jest znaczna
    większość.

  • 15. Data: 2009-05-11 21:49:30
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 11-05-2009 o 21:21:59 <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > co
    > tylko szczekają i te psy wieszają. Niestety tych drugich jak widać jest

    to co Dieter buduje to sie okaze jak (i czy) doplynie. generalnie jestem
    zdania, ze to Titanic lecz zycze mu aby gory lodowej nie spotkal. arka to
    mit, gral to mit...

  • 16. Data: 2009-05-12 07:09:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Caly komizm Twojej wypowiedzi polega na tym, ze jestes malkontentem grupowym
    nr 1, ktory oprocz ciaglego zamulania nic nie pisze merytorycznie.

    D.

  • 17. Data: 2009-05-12 08:44:23
    Od: k...@o...pl

    > Caly komizm Twojej wypowiedzi polega na tym, ze jestes malkontentem grupowym
    > nr 1, ktory oprocz ciaglego zamulania nic nie pisze merytorycznie.
    >
    > D.
    Problem w tym, że chyba nie bardzo rozumiesz co znaczy merytorycznie. Moje
    meritum to 50/50 szansa co jest oczywistą oczywistością. Bardziej merytorycznie
    się nie da. Twoje to będzie rosło lub będzie spadało, ale nie dopuszczasz do
    świadomości, że się mylisz dopóki się okazuje , że pomyliłeś się. Jak z
    powyższego wynika to nie ja jestem malkontentem, a Twoje wypowiedzi czy z tego
    wątku czy o postrzeganiu świata, zwłaszcza ze sfery biznesu świadczą, że to
    miano należy się Tobie. To, że obracasz się w sferze mrzonek niczego nie
    zmienia. Toteż nie wywołuj mnie ciągle abym pisał coś co jest przeciwko mnie.
    Udowodnić, że nie mam racji też nie potrafisz.

  • 18. Data: 2009-05-12 09:05:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zawsze mam scenariusz awaryjny, nigdy nie blokuje sie na jeden kierunek tak
    jak sugerujesz.

    Podaj link do jednej Twojej prognozy lub wypowiedzi nt systemow
    transakcyjnych, metod. Nadajemy na zupelnie roznych falach z tego co widze.

    D.

  • 19. Data: 2009-05-12 09:26:19
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    Czy to ten S. Dębowski ?
    http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/290-
    Podsumowanie+tygodnia+i
    +prognoza+rynek+akcji+i+frank+szwajcarski

    Tak, to ten. Wcześniej pracował jako analityk techniczny w Biurze Maklerskim
    jednego z dużych banków. Dębowski specjalizuje się w teorii fal Elliotta.
    Mój znajomy był klientem tego banku i miał dostęp do comiesięcznych analiz
    S.Dębowskiego w formatach pdf.
    Na początku listopada 2008r. obszerny wywiad ze S.Dębowskim zamieścił "Parkiet".
    W wywiadzie tym, podobnie jak w późniejszych analizach pisał, że silne
    techniczne odbicie w USA i na innych giełdach rozpocznie się w momencie
    wyrównania bądź przebicia przez S&P500 dołków bessy z 2002r.
    Dokładnie tak się stało, chociaż korekta wzrostowa w Polsce rozpoczęła się
    wcześniej niż w USA.

    Według S.Dębowskiego to co w tej chwili dzieje się na giełdach to nie początek
    większej hossy tylko silne ok. 50% korekcyjne odbicie w bessie.
    Po jego zakończeniu rynki akcji w ślad za USA powrócą do spadków.
    Jego zdaniem giełdy w USA znajdują się w bessie wyższego rzędu, która
    skoryguje całą wielką hossę z lat 1932-2000r i potrwa jeszcze wiele lat.

  • 20. Data: 2009-05-12 09:27:34
    Od: k...@o...pl

    > Zawsze mam scenariusz awaryjny, nigdy nie blokuje sie na jeden kierunek tak
    > jak sugerujesz.

    Z Twoich wypowiedzi tutaj to nie wynika.

    > Podaj link do jednej Twojej prognozy lub wypowiedzi nt systemow
    > transakcyjnych, metod. Nadajemy na zupelnie roznych falach z tego co widze.
    >
    > D.
    Fakt, że fale muszą być inne, bo nie rozumiesz co piszę. Były i prognozy i
    wypowiedzi, jednak po przerobieniu wszystkiego co możliwe wniosek jest jeden:
    wszystko sprowadza się do 50/50 szans. Dlatego pod innym nickiem głoszę jedyną
    prawdę. Zrozum nie ma potrzeby dyskutować czy prognozować jeżeli szanse są
    50/50. To co mam pisać??? Będę miał tak jak Ty jedną trafioną, trzy pudła,
    cztery trafione, dwa pudła, trzy trafione, jedno pudło aż po tysiącu prognozach
    i tak okaże się że 501 pudeł i 499 trafionych albo coś podobnego.Rozumiesz już
    dlaczego mnie nie rozumiesz???