  • 21. Data: 2009-09-02 20:14:04
    Temat: Re: Eurobank - Rachunek Oszcz�dno�ciowy 5,7%
    Od: g...@o...pl

    > jak zmienia 7/14 dniowe, to klienci pojda do openfinance/polbanku
    > i eurobank zostanie reka w nocniku. klientow sracic jest latwo :)

    EB zostawia klientowi idealną płynnosc, a Polbank raz, że znacznie ogranicza
    płynnosc, dwa, że pozwala tylko na trzy konta oszczednosciowe. EB pewnie
    ściągnął tyle pieniędzy, że jeszcze trochę milionów więcej, a zostałby ze
    wspomnianą wyżej "ręką w nocniku" :)

    Nie widzę, gdzie miałbym się z EB wyniesc, a nawet mi sie nie chce tygodniowych
    zakladac (chociaż już trochę pozakładałem i masowego zakładania się nie boję).

  • 22. Data: 2009-09-03 07:48:51
    Temat: Re: Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 14:10:30 +0200, scholastyk napisał(a):

    > Chodzi zapewne o minimalne kwoty na kontach oszczędnościowych EB które dają
    > dziennie odsetki 1 grosza przy zaokrągleniach od pół grosza w górę :))

    o matko :) dobre. naprawde komus sie chce?

    --
    marcin

  • 23. Data: 2009-09-03 10:45:57
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > o matko :) dobre. naprawde komus sie chce?

    Jeżeli nie jesteś w stanie uszanować 1 grosza, nie będziesz szanował
    złotówki, pięciu złotych.

    To kwestia podejścia do pieniędzy, niezależnie od ich ilości.

    W.

  • 24. Data: 2009-09-03 10:54:02
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > a owszem 1: kPLN, 2-15: 32.1

    możesz wyjaśnić?

  • 25. Data: 2009-09-03 11:16:54
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 12:45:57 +0200, Wielebny napisał(a):

    > Jeżeli nie jesteś w stanie uszanować 1 grosza, nie będziesz szanował
    > złotówki, pięciu złotych.

    jasne

    > To kwestia podejścia do pieniędzy, niezależnie od ich ilości.

    a nie jest tak, ze ten czas poswiecony na tworzenie systemu, ktory na nam
    kilka zl zysku mozna by wykorzystac by zarobic kilkadziesiat? Niedobrze jak
    ktos swoja prace wycenia na marn grosze.
    Chyba, ze ja czegos tu nie rozumiem i nie widze ukrytych mozliwosci. Jakie
    jest z tego realny maksymalny zysk, powiedzmy w skali miesiaca?

    --
    marcin

  • 26. Data: 2009-09-03 12:41:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:16:54 +0200, zly napisał(a):

> [...]
    > czegos tu nie rozumiem i nie widze ukrytych mozliwosci. Jakie jest z
    > tego realny maksymalny zysk, powiedzmy w skali miesiaca?

    Skąd wiesz, czy ktoś nie robi tego w wolnej chwili, aby się po prostu
    zrelaksować, czegoś się nauczyć tudzież oddać się swojemu ulubionemu
    hobby?
    To, że ktoś zarobi kila a nie kilkadziesiąt, już jest powodem do tego,
    aby rzucać frazesami typu "Niedobrze jak ktos swoja prace wycenia na marn
    grosze"?

    Xenocide

  • 27. Data: 2009-09-03 17:25:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

> [...]
    > Chyba, ze ja czegos tu nie rozumiem i nie widze ukrytych mozliwosci. Jakie
    > jest z tego realny maksymalny zysk, powiedzmy w skali miesiaca?

    Wszystko polega na znajomosci podstaw matematyki, a z tym w naszym
    spoleczenstwie coraz gorzej. Lata niezdawania matematyki na maturze dla
    wielu osob daja o sobie znac. Dla niektorych widocznie to czarna magia jak
    wyliczyc kwote na koncie lub lokacie np. 7-dni, zeby bylo to jak
    najkorzystniejsze. Nie zajmuje to wiele czasu jak obliczyc sobie kwote dla
    osiagniecia odsetek np. 2.485, ktore system zaokragli na 2.49.
    Niektorzy chca tworzyc az 'system' do takich obliczen a przespali niestety
    matematyke w szkole podstawowej.

  • 28. Data: 2009-09-03 18:19:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 19:25:05 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Niektorzy chca tworzyc az 'system' do takich obliczen a przespali niestety
    > matematyke w szkole podstawowej.

    pod pojeciem tworzenia systemu mialem na mysli wklepanie tego wszystkiego
    do banku. a ty tyle napisales i nie napisales jaki jest z tego realny zysk.
    jak widac jedni przespali matematyke, a inni j.polski i czytanie ze
    zrozumieniem
    --
    marcin

  • 29. Data: 2009-09-03 20:17:57
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-03 20:19, zly wrote:

    > pod pojeciem tworzenia systemu mialem na mysli wklepanie tego wszystkiego
    > do banku. a ty tyle napisales i nie napisales jaki jest z tego realny zysk.

    http://appfunds.blogspot.com/2009/08/eurobank-oferuj
    e-15-rachunkow.html

  • 30. Data: 2009-09-04 05:48:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 22:17:57 +0200, Peet napisał(a):

    > http://appfunds.blogspot.com/2009/08/eurobank-oferuj
    e-15-rachunkow.html

    No juz lepiej :)dzieki. Ale znowu, przeciez to dotyczy tylko takich malych
    kwot. Jezeli dobrze rozumiem, to mozna maksymalnie zyskac na tym ok 35zl
    miesiecznie przy zalozeniu, ze jedno konto ma prawie 15 tys, a reszta
    wlasnie ta drobnice. Jak ktos ma wiecej kasy to ta informacja jest mu
    zbedna?
    --
    marcin