  • 21. Data: 2010-06-02 08:38:24
    Temat: Re: [OT] Re: Eurobank a iPhone?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 01:16:26 +0200, sorden napisał(a):
    > Znajdziesz NOkie w ostatnich kilku latach, a jeszcze lepiej w klasie cenowej
    > iPhone, ktora by nie miala Javy ?
    > Juz chyba latwiej o wymyk na widelcu ;)

    A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :) Jedno
    już mamy - eurobank. Jakieś inne?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2010-06-02 11:12:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 08:38:24 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    > A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :) Jedno
    > już mamy - eurobank. Jakieś inne?

    OperaMini, Trek Buddy, MidpSSH, Ginger, Google Maps.

    Tego uzywam, zaraz się pewnie w punktach dowiem dlaczego wszystko jest
    nonsensowne? :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2010-06-02 11:14:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dają się mamić, bo po prostu iPhone jako telefon jest narzędziem bardzo
    > wygodnym. Ja się zastanawiam nie dlatego że kocham Jobsa, tylko dlatego że
    > zobaczyłem jak miło się tego używa. U kumpla, który jest CHOLERNIE
    > wybredny
    > w kwestii telefonów...

    To i ja potwierdzę, iPhone to świetnie pomyślana rzecz.

  • 24. Data: 2010-06-02 11:19:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 11:12:56 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > OperaMini, Trek Buddy, MidpSSH, Ginger, Google Maps.
    >
    > Tego uzywam, zaraz się pewnie w punktach dowiem dlaczego wszystko jest
    > nonsensowne? :-)

    Ależ proszę bardzo :)
    Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2010-06-02 11:38:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 11:19:04 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > nie wiem do czego jest Ginger.

    Kurdę, bardzo fajny jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 26. Data: 2010-06-02 22:58:27
    Od: sorden <s...@s...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Ależ proszę bardzo :)
    > Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

    I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

    --
    in

  • 27. Data: 2010-06-02 23:00:43
    Od: sorden <s...@s...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > A Ty znajdź mi sensowne zastosowanie wymagające javy w telefonie :

    Skoro juz w superlatywach ;) o Iphone, flash juz dziala? czy tez
    niepotrzebny i bez zastosowan ? ;d

    --
    in

  • 28. Data: 2010-06-03 05:06:30
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 11:19:04 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    > Ależ proszę bardzo :)
    > Opera Mobile, Automapa, PuTTY... nie wiem do czego jest Ginger.

    To wszystko jest na iPhona?

    A trekbuddy to jednak co innego niz automapa, jemu bardziej na mobilnych
    windowsach odpowiadalby Ozi.

    Ad Ginger: http://ginger.pasjagsm.pl/pl/

  • 29. Data: 2010-06-03 08:16:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 03 cze 2010 o 00:58 GMT, sorden napisał(a):

    > I sie pewnie bez javy nie dowiesz ;)

    Ja wole Autobusera :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 30. Data: 2010-06-04 06:04:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 03 Jun 2010 01:00:43 +0200, sorden napisał(a):
    > Skoro juz w superlatywach ;) o Iphone, flash juz dziala? czy tez
    > niepotrzebny i bez zastosowan ? ;d

    Nie ma AFAIK... tylko na winmobile jakoś też sobie bez niego radzę :)
    No chyba że ktoś jest uzależniony od wyskakujących i ryczących reklam - to
    faktycznie, brak flasha jest problemem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944