  • 11. Data: 2009-06-19 06:20:36
    Temat: Re: Eurobank bez tokena
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200, ffiona napisał(a):

    > Pisaliście tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w przypadku,
    > gdy się zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na które będzie się robić
    > przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić
    > przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?

    Musisz mieć by zdefiniować przelewy, potem możesz zrezygnować (aczkolwiek
    nie rozumiem po co)

    > Druga sprawa: powiedziałam jej o tym, że na forum internetowym czytałam, że
    > sporo ludzi ma problemy z tokenami. Była bardzo zdziwiona. Powiedziała, że
    > właściwie brak jest takich zgłoszeń. "Być może tam piszą tylko ludzie z
    > problemami" - dodała;-)

    Bo problemów praktycznie nie ma. Jest głównie marudzenie na logowanie się
    tokenem.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-06-19 06:20:37
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    Byłam przy takiej procedurze.
    Klientka zakładała konto bez tokena i karty. Podała dwa nr rachunków w innych
    bankach, które chce mieć jako zaufane. Cała procedura zakładania ror + 3 KO
    trwała kwadrans.

  • 13. Data: 2009-06-19 06:22:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    > przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić
    > przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?

    Nam, aczkolwiek nie rozumiem co wam ten token przeszkadza.

  • 14. Data: 2009-06-19 06:38:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
    zaufanych.

    W Warszawie w Arkadii bez zadnego problemu dopisza odbiorce zaufanego. Sam
    przez to przechodzilem. Nie rozumiem czemu w innych oddzialach mialo by byc
    inaczej. Tokena nie mialem nawet przez sekunde.

    MK

  • 15. Data: 2009-06-19 10:24:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:38:17 +0200, MK napisał(a):

    > W Warszawie w Arkadii bez zadnego problemu dopisza odbiorce zaufanego.
    > Sam przez to przechodzilem. Nie rozumiem czemu w innych oddzialach mialo
    > by byc inaczej. Tokena nie mialem nawet przez sekunde.

    Hmmm no to mają w takim razie rozłam na scenie w EB, bo mi Pani
    powiedziała, że - "nie da się, nie interesuje się a w ogóle to zarobiona
    jest" ;) Ja za bardzo nie wnikałem, bo i tak nie miałem przy sobie nr
    rachunków, więc i tak bym musiał wrócić, a poza tym chciałem zobaczyć jak
    ten token GSM wygląda, więc specjalnie na tę okazję komórkę pożyczyłem.

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-06-19 12:01:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Jun 2009 01:25:49 +0200, w <20090619012549.2aac2a92@cartel>, xbartx
    <b...@h...net> napisał(-a):

    > Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
    > zaufanych.

    Bzdura. Oczywiście, że zdefiniuje (ja tak zrobiłem).

  • 17. Data: 2009-06-19 14:41:40
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Dzwoniłam na infolinię. Pani twierdziła
    uparcie, że nie ma mozliwości posiadania konta online bez tokena.
    Opowiedzialam jej o tabeli w zakładce "funkcjonalność eurobank online",
    którą wskazał Bungiel. Więc wyjasniła, że operacje te są mozliwe bez tokena,
    ale token należy posiadać, bo wymagane jest hasło generowane przez niego
    przy logowaniu! Więc z grubej rury zapodałam:
    - Ale na tym forum zgłaszają się posiadacze konta online, którzy twierdzą,
    że nie mają tokena!
    Pani oniemiała, kazała poczekać, skonsultowała się i powiedziała, że TAK,
    MOŻLIWE JEST KONTO ONLINE BEZ TOKENA!
    Uff, przynajmniej dzięki mnie jedna konsultantka się dokształciła:-)
    Zapytałam, co ja mam zrobić, żeby przekonać nasze panie w naszym oddziale,
    że ja nie muszę mieć tokena, a mogę zdefiniować w banku konta zaufane. Otóż
    mam powiedzieć paniom, żeby skontaktowały się z centralą banku.
    Uff.
    Pozdr.
    A.

  • 18. Data: 2009-06-19 19:50:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200, ffiona napisał(a):
    > Bo problemów praktycznie nie ma. Jest głównie marudzenie na logowanie się
    > tokenem.

    to o wiele za za dużo

  • 19. Data: 2009-06-19 20:31:08
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    ffiona wrote:

    > Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał
    >
    > Cóż, myliła się.
    > http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=2

    > Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to
    > zadzwonię jeszcze na infolinię. Tak w ogóle te dziewczyny w naszym
    > oddziale EB są takie w wieku ... hm... podfruwajkowatym i nawet z tego
    > powodu trudno im wierzyć.
    > Dzięki.
    > A.
    Czyli wlasciwie w jakim wieku ?

  • 20. Data: 2009-06-19 20:35:50
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    ffiona wrote:
> [...]
    > oddziale, że ja nie muszę mieć tokena, a mogę zdefiniować w banku konta
    > zaufane. Otóż mam powiedzieć paniom, żeby skontaktowały się z centralą
    Fajnie ze sie udalo ale cale to zamieszanie to jakis absurd.I tak jest
    pewnie we wszystkich bankach