eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - brak odsetek na ROR - część 2Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!a31g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Eurobank - brak odsetek na ROR - część 2
    Date: Wed, 14 Oct 2009 04:27:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <7...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.245.217.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1255519630 8365 127.0.0.1 (14 Oct 2009 11:27:10 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Oct 2009 11:27:10 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a31g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=195.245.217.252;
    posting-account=j_h-dwoAAABrD788QB8ZkCMmcyfmMmRu
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 PRX01, 1.1 PRX02
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15
    Version/10.00,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505359
    [ ukryj nagłówki ]

    Tutaj
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/e5ac74740c26c61e/f8727895c11bce21?lnk
    =gst&q=brak#f8727895c11bce21
    pisałem o tym, że Eurobank nie naliczył mi odsetek za wrzesień na
    RORze.

    Dziś pociągnę ten wątek dalej ponieważ sytuacja robi się coraz
    ciekawsza.

    Złożyłem reklamacje pocztą wewnętrzną (z systemu transakcyjnego),
    niedługo dostałem tą samą drogą odpowiedź, że reklamacja została
    przekazana dalej i że mam czekać.

    Dziś dzwoniła do mnie pani z infolinii i poinformowała mnie, że
    kapitalizacja środków na koncie oszczędnościowym następuje codziennie.
    Odpowiedziałem jej, że reklamacja dotyczyła braku _comiesięcznej_
    kapitalizacji na RORze.
    Trochę zbiło ją to z tropu ale kontynuowała swoje porady. Poprosiła
    mnie, żebym zrobił screenshota ekranu i pocztą wewnętrzną - z systemu
    transakcyjnego (sic!) przesłał do banku.
    Odpowiedziałem, że w systemie nie ma możliwości dołączania
    załączników. Pani odpowiedziała, że taka funkcja "powinna być" i żebym
    dobrze poszukał. Dla grupowiczów nie zaznajomionych z interfejsem
    Eurobanku: opcji nie ma i nigdy nie było.
    Na sam koniec dodała, że gdyby jednak takiej opcji (dołączania
    załączników) nie było, to żebym zrobił screenshota, wydrukował go i
    zaniósł do placówki EB :)

    Na razie do placówki EB jest mi nie po drodze, więc zgłosiłem
    reklamację pocztą wewnętrzną jeszcze raz.
    Jestem bardzo ciekawy kolejnego telefonu z Eurobanku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1