  • 1. Data: 2008-07-10 21:38:47
    Temat: Eurobank leży
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Coś się wydarzyło, bo nie można się zalogować.
    Czy ktoś wie co się tam stało?

  • 2. Data: 2008-07-11 06:13:01
    Temat: Re: Eurobank leży
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz pisze:
    > Coś się wydarzyło, bo nie można się zalogować.
    > Czy ktoś wie co się tam stało?

    Leżą.
    Zalogować to się można było trochę wcześniej i dzisiaj też.
    Ale wszystkie zlecenia ustawione wcześniej na dzisiaj wiszą niewykonane.
    Żenada - żadnej informacji. Infolinia nic nie wie/nie chce powiedzieć.
    Długa droga przed nimi jeśli chcą mieć rachunki w większej liczbie.

  • 3. Data: 2008-07-11 07:13:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 08:13, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Żenada - żadnej informacji. Infolinia nic nie wie/nie chce powiedzieć.
    > Długa droga przed nimi jeśli chcą mieć rachunki w większej liczbie.

    U mnie zlecenie akurat ustawione na dzisiaj jest wykonane.

  • 4. Data: 2008-07-11 07:47:31
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > U mnie zlecenie akurat ustawione na dzisiaj jest wykonane.

    Za bankiem:

    "Uprzejmie informujemy, że zlecenia wykonane przez Pana powinny zostać
    zrealizowane, natomiast ich realizacja jest widoczna z opóźnieniem w
    serwisie online.

    Jednocześnie informujemy, że w w dniu dzieisjejszym w Bankowości
    Elektronicznej powinny być widoczne zlecenia jako zreazlizowane w
    godzinach popołudniowych."

  • 5. Data: 2008-07-11 08:34:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 09:47, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jednocześnie informujemy, że w w dniu dzieisjejszym w Bankowości
    > Elektronicznej powinny być widoczne zlecenia jako zreazlizowane w

    Ja moje ustawilem ponad 3 tygodnie temu - widocznie dopiero nastepne w
    kolejce sie "zapchaly".

    Ale pociesz sie, ze jak zrobisz przelew o 23;55 to bedziesz od razu
    widzial go jako zrealizoewany ;)

  • 6. Data: 2008-07-11 08:37:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 01:34:59 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Ja moje ustawilem ponad 3 tygodnie temu - widocznie dopiero nastepne w
    > kolejce sie "zapchaly".
    >
    > Ale pociesz sie, ze jak zrobisz przelew o 23;55 to bedziesz od razu
    > widzial go jako zrealizoewany ;)

    Widziałem ostatnio ogłoszenie, że szukają adminów do Wrocławia do działu
    IT. Może im nie ma kto skryptów klepać ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-07-11 08:43:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 10:37, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Widziałem ostatnio ogłoszenie, że szukają adminów do Wrocławia do działu
    > IT. Może im nie ma kto skryptów klepać ;)

    Alez nie - odpowiedzieli, ze to zgodne z regulaminem konta - i
    faktycznie, pelna zgodnosc.

  • 8. Data: 2008-07-11 08:46:20
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Alez nie - odpowiedzieli, ze to zgodne z regulaminem konta - i
    > faktycznie, pelna zgodnosc.

    W sumie to pocieszam sie, ze wazniejsze jest ich faktyczne wyjscie niz
    moje ich "widzenie". 3 zlecenia tez mialem dawno ustawione.
    Najwyrazniej w zwiazku z wczorajszym padem jeszcze nie wszystko im dziala.
    Moze faktycznie adminow malo ;)

  • 9. Data: 2008-07-11 08:51:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 10:46, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > moje ich "widzenie". 3 zlecenia tez mialem dawno ustawione.
    > Najwyrazniej w zwiazku z wczorajszym padem jeszcze nie wszystko im dziala.

    No coz - ja wazne przelewy ustawiam dzien przed wymaganym terminem
    realizacji - czasem nawet caly weekend - np dzis poszla splata KK
    Citi, z terminem wymaganym na poniedzialek.

  • 10. Data: 2008-07-11 16:49:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" e...@c...goo
    glegroups.com

    > No coz - ja wazne przelewy ustawiam dzien przed wymaganym terminem
    > realizacji - czasem nawet caly weekend - np dzis poszla splata KK
    > Citi, z terminem wymaganym na poniedzialek.

    Ja dodaję do tego jeszcze jeden dzień. :)
    I nie tylko do ważnych, ale do każdych. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'