  • 1. Data: 2008-07-10 21:30:43
    Temat: Karne odsetki [Citi] ?
    Od: ra9om1ak <r...@g...com>

    Witam

    Zapomnialo sie splacic KK (Citi). Do dzis jest termin splaty, przelew
    poszedl jakies 20 min. temu czyli zostanie zaksiegowany dopiero jutro
    a moze i pojutrze, nie wiem.

    Czy zaplace "oplate karna" - z tego co czytam w necie to 59 zl w Citi
    plus jeszcze jakies odsetki...?

    Sorry za laickie pytanie, ale majac KK pare lat nigdy nie zdarzylo mi
    sie nie splacic KK, stad nie wiem...

    Pozdrawiam.

    ra9om1ak

  • 2. Data: 2008-07-10 22:05:04
    Temat: Re: Karne odsetki [Citi] ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ra9om1ak" <r...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > a moze i pojutrze, nie wiem.
    >
    > Czy zaplace "oplate karna" - z tego co czytam w necie to 59 zl w Citi

    Nie zaplacisz.

    MK

  • 3. Data: 2008-07-11 05:51:25
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 14:30:43 -0700, ra9om1ak napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zapomnialo sie splacic KK (Citi). Do dzis jest termin splaty, przelew
    > poszedl jakies 20 min. temu czyli zostanie zaksiegowany dopiero jutro a
    > moze i pojutrze, nie wiem.

    Można też podjeść do ich placówki jeżeli jest jakoś w miarę sensowną
    odległość i spłacić przez wpłatomat.

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-07-11 05:52:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 00:05:04 +0200, MK napisał(a):

    > Nie zaplacisz.

    Ale będzie musiał zadzwonić na partyline i trochę sobie pogadać.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-07-11 06:22:46
    Od: ra9om1ak <r...@g...com>

    On 11 Lip, 07:52, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Ale będzie musiał zadzwonić na partyline i trochę sobie pogadać.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Hm, o czym mam z nimi rozmawiac ? W jaki sposob ? ;) O tym, ze to niby
    niedozwolone jest ? ;] W necie o tym sporo, widzialem nawet jakiegos
    gotowca, ale nie wiem, czy ktos to przerabial, czy moze chodzi o cos
    innego ? Wplatomat odpada, nie ma oddzialu Citi. Dzis juz jest dzien
    po terminie. Dalej nie wiem, czy bede placic, czy nie i jak z nimi
    rozmawiac ;]]] Prosze o jakies wskazowki.

    Dziekuje za pomoc, pozdrawiam.

    ra9om1ak

  • 6. Data: 2008-07-11 06:26:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > Ale będzie musiał zadzwonić na partyline i trochę sobie pogadać.

    Nie musi niczego robic. Zostanie zaksiegowane jak splata w terminie.
    Oczywiscie warunkiem jest ze przelew dojdzie najpozniej nastepnego dnia po
    wyznaczonym terminie splaty.

    MK

  • 7. Data: 2008-07-11 07:07:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie musi niczego robic. Zostanie zaksiegowane jak splata w terminie.
    > Oczywiscie warunkiem jest ze przelew dojdzie najpozniej nastepnego dnia po
    > wyznaczonym terminie splaty.
    >
    > MK

    mialem ostatnio taką sytuację (splata dzien po) i odsetki mi naliczyli
    (oplaty za nieterminowa splate juz nie),
    napisalem reklamacje (przez internet) i po tygodniu odsetki wrocily, ale z
    tego powodu, ze nie zadzialala automatyczna splata karty - wina banku,
    gdybym to ja sie spoznil to nie wiem czy oddaliby te odsetki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-07-11 08:23:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 09:07:30 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > zadzialala automatyczna splata karty - wina banku, gdybym to ja sie
    > spoznil to nie wiem czy oddaliby te odsetki

    Dokładnie miałem to samo. Też automatyczna spłata nie zadziałała, ale to
    jest ich wina, bo gdzieś w ich FAQ na stronie, a nie na stronie gdzie
    aktywuje się auto-spłatę, jest opisane co to jest według nich
    automatyczna spłata (pieniądze muszą być dzień roboczy prędzej na koncie
    z którego idzie spłata).

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-07-11 08:27:12
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 08:26:16 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    >>

    > Nie musi niczego robic. Zostanie zaksiegowane jak splata w terminie.
    > Oczywiscie warunkiem jest ze przelew dojdzie najpozniej nastepnego dnia

    Czyli według Ciebie GP w Citi ma dodatkowe +1 i jest to zupełnie
    normalne? Szkoda niestety, bo ma inne doświadczenia i uważam, że jest to
    wprowadzanie ludzi w błąd, bo jestem pewien, że odsetki naliczą się po
    prostu z automatu. No chyba, że w Citi inna procedura jest dla
    automatycznej spłaty a inna dla spłaty z zewnątrz (jakieś przesunięcia
    czasowe, przetwarzania or sth, ale tutaj to już mocno fantazjuje i
    naciągam)

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-07-11 08:28:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Od kiedy przejechałem się na auto-spłacie w Citi najlepiej sprawdza mi
    się:
    otrzymanie wyciągu > Google Calendar > event > przypomnienie na smsa :)

    Xenocide