  • 11. Data: 2009-01-19 09:44:40
    Temat: Re: Eurobank - lezy?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 01:38:24 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Jesli odbedzie sie to kosztem pozostawienia na podtawowym koncie
    > sladowego oprocentowania, to bedzie przykre - czy mozna na kontach
    > oszczednosciowych zakladac przelewy z data przyszla?

    Wygląda, że nie. Możnaby spróbować jako przelew zewnętrzny, powinno
    zadziałać

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-01-19 10:20:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Sty, 10:44, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    >czy mozna na kontach
    >
    > Wygląda, że nie. Możnaby spróbować jako przelew zewnętrzny, powinno
    > zadziałać

    KO zalozylem blyskawicznie - przy okazji zaloze konto wlasne jako
    konto zewnetrzne i sprawdze jak dzialaja przelewy z data przyszla.
    Jkao konto wyjsciowe w zakladce zlecen przyszlych KO istnieje do
    wyboru z ROR.
    Pytanie, czy nie bedzie jakiejs blokady.

    jesli zostawia ror na 6,06 % to nie ma co sie przy zwyklych wplywach i
    obrotach z tym babrac, ale jeli obcieliby oprocentowanie ror do
    symbolicznego:(....
    Chociaz belki moznaby przy 5 KO uszczknac conieco..

  • 13. Data: 2009-01-19 12:04:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 02:20:47 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > Jkao konto wyjsciowe w zakladce zlecen przyszlych KO istnieje do
    > wyboru z ROR.
    > Pytanie, czy nie bedzie jakiejs blokady.

    Przyjeli do realizacji. Ciekawe czy mają zabezpieczenie by eliksirem nie
    wypchnąć ;).

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-01-19 12:14:19
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Robert Kois napisał(a):

    > Przyjeli do realizacji. Ciekawe czy mają zabezpieczenie by eliksirem nie
    > wypchnąć ;).

    Ciekawe czy policzą ci 2 PLN za przelew do innego banku :P

  • 15. Data: 2009-01-19 12:23:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 13:14:19 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > Ciekawe czy policzą ci 2 PLN za przelew do innego banku :P

    Nie policzą ;), za to problem jest inny, czy takie zlecenie pójdzie w dzień
    wolny. Bo jeśli nie to by mieć pieniadze zapewnione na zlecenie zewnętrzne
    ustawione na poniedziałek trzebaby ustawić zlecenie RO->ROR na piątek (kasa
    na zlecenie ma być na dzień przed na koncie).

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-01-20 03:14:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbigniew Demidowicz" gl1fn3$dvb$...@i...gazeta.pl

    > Szkoda, że EB ograniczył się tylko do 5-ciu rachunków, miast wziąć przykład z
    BZWBK.

    Wolę rozwiązanie rodem z Aliora. :) Wszystko na jednym koncie i procentuje
    lepiej niż w BZ WBK. :) Nie muszę jednej karty spłacać pięcioma przelewami...
    Bywało, że musiałem lać z różnych banków, aby spłacić jedną kartę... Razu
    pewnego z kilku (chyba aż z 5) przelewów wewnętrznych jeden nie poszedł
    (nie wiem, dlaczego) i karta zostałaby spłacona tylko częściowo, gdybym
    nie sprawdził w porę, a sprawdzenie było co najmniej utrudnione.

    -=-

    Jeżeli Eurobank daje 5 kont oszczędzających, to znaczy, że:

    -- klienci dzielą oszczędności pomiędzy konta (nie jest to lokalna
    przypadłość, znana tylko grupowiczankom i grupowiczom) co tchnie
    otuchą i nadzieją zniesienia belki lub innego jej uregulowania
    (być może znoszą zaokrąglenia, ale wówczas PO straci poparcie
    społeczne, którego i tak ma niewiele)

    -- kolejny bank pokazał rządzącym, ;) iż nie boi się ich, lecz dba
    o swoje istnienie, nieco ;) zagrożone w nierównej walce -- beleczni
    kontra bezbeleczni; pionierami byli emeryci ;) typu Lukas czy ING
    lub Nordea...

    -- będę miał do dyspozycji aż 12 rachunków, czyli jakieś fajw tałzen
    złoty, jeśli dobrze szacuję; szkoda, że czytam to dopiero teraz...

    Jedyny w Białymstoku oddział/punkt Aliora kropili kapłani obu wyznań
    (w Białymstoku prawosławie panuje na równi z rzymską odmianą sławienia)
    więc odbelczanie jest raczej celem zBożnym, nie jakimś odszatańskim. ;)

    Otwarcie tej placówki swą obecnością zaszczycił sam prezydent Truskolaski
    (mieszkaniec osiedla), co oznacza, że jednak PO realizuje swe obietnice
    przedwyborcze i dąży do obniżania podatków. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-01-20 09:37:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    > Ciekawe czy policzą ci 2 PLN za przelew do innego banku :P

    Nie policzyli ;). To teraz jeszcze tylko weekendowe z datą przyszłą trzeba
    przetestować.

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2009-01-20 12:12:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbigniew Demidowicz" gl1fn3$dvb$...@i...gazeta.pl

    > Szkoda, że EB ograniczył się tylko do 5-ciu rachunków

    W Eurobanku konto prowadzone jest za free, jeżeli wpływa na nie co
    najmniej 800 złotych miesięcznie. Nie jest ta poprzeczka ustawiona
    nazbyt wysoko, więc może Eurobank liczy na biednych klientów -- na
    mnie może tu liczyć spokojnie -- i po prostu przeciętny ich klient
    tylko tyle trzyma gotówki pod ręką na ich kontach, co nie byłoby
    wcale aż takie dziwne, zważywszy na obecną kondycję złotówki?

    -=-

    BZ WBK niby dawał dowolną liczbę kont, ale obsługa tych rachunków
    była co najmniej uciążliwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-01-20 12:12:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 20. Data: 2009-01-26 08:07:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 10:37:00 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Nie policzyli ;). To teraz jeszcze tylko weekendowe z datą przyszłą trzeba
    > przetestować.

    No więc wypróbowałem, niestety zagapiłem się i nie sprawdziłem w sobotę i
    niedzielę ale w historii mam:

    data księgowania data realizacji
    25-01-2009 25-01-2009
    24-01-2009 24-01-2009