  • 1. Data: 2009-01-18 20:15:43
    Temat: wkurza mnie juz ten mBank
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Wkurza mnie w mBanku pokazywanie historii przez www. Np wczoraj robilem
    zakupy karta. Dzisiaj wchodze na www i na stronie glownej jest saldo
    pomniejszone. Wchodze wiec w histroie aby zobaczyc na co poszla kasa bo
    wydaje mi sie ze powinno byc wiecej. Wchodze w historie a tam widze ...
    wiecej niz x o wczorajsze zakupy. A to czemu ? Bo historia autoamtycznie
    pokazuje do dnia dzisiejszego, a wczorajsze zakupy sa juz zaksiegowane ale z
    data jutrzejsza ! Grrr.

    Fantom

  • 2. Data: 2009-01-18 20:48:17
    Temat: Re: wkurza mnie juz ten mBank
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Fantom wrote:
> [...]
    > wiecej niz x o wczorajsze zakupy. A to czemu ? Bo historia autoamtycznie
    > pokazuje do dnia dzisiejszego, a wczorajsze zakupy sa juz zaksiegowane

    Zmien na BZWBK - tam informacje o zakupach zobaczysz po tygodniu. Nawet
    z suma blokad maja problemy...

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2009-01-18 21:12:38
    Od: k...@o...pl

    On 18 Sty, 21:48, Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Zmien na BZWBK - tam informacje o zakupach zobaczysz po tygodniu. Nawet
    > z suma blokad maja problemy...
    ee tam tygodniu 2-3 dni zazwyczaj;)
    a suma blokad zawsze jak sprawdzałem mi się zgadzała.

  • 4. Data: 2009-01-18 21:14:48
    Od: k...@o...pl

    On 18 Sty, 22:12, k...@o...pl wrote:

    > ee tam tygodniu 2-3 dni zazwyczaj;)
    > a suma blokad zawsze jak sprawdzałem mi się zgadzała.
    mowa o KK, dla debetówek blokady są pokazane szczegółowo.

  • 5. Data: 2009-01-18 21:28:52
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-18, Fantom <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:
    > Wkurza mnie w mBanku pokazywanie historii przez www.
    > [..] Bo historia autoamtycznie
    > pokazuje do dnia dzisiejszego, a wczorajsze zakupy sa juz zaksiegowane ale z
    > data jutrzejsza ! Grrr.

    Problem dość leciwy już, też mnie to kiedyś _zaintrygowało_ ale zapewne
    koszt zmian w systemie mBanku (w sensie usunięcia tej jednej
    niedogodności) przewyższa ilość niezadowolonych z tego powodu klientów.
    Zgłaszałeś na partyline?
    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 6. Data: 2009-01-20 14:12:18
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    > koszt zmian w systemie mBanku (w sensie usunięcia tej jednej
    > niedogodności) przewyższa ilość niezadowolonych z tego powodu klientów.

    Eee ta. Jakby chcieli to by zmienili. Wystarczyloby domyslnie nadac date
    koncowa (przy pierwszym wejsciu a nie jak sie samemu ustawia oczywsiscie)
    nie na dzisiaj ale np za 5 dni - wszytsko by sie zalapalo i dobrze by
    pokazywalo w kazdym przypadku

    Fantom

  • 7. Data: 2009-01-20 19:47:23
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-20, Fantom <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:

> [...]
    > koncowa (przy pierwszym wejsciu a nie jak sie samemu ustawia oczywsiscie)
    > nie na dzisiaj ale np za 5 dni - wszytsko by sie zalapalo i dobrze by

    Hm, a suma obrotów Ci się zgadza?

    kd,

  • 8. Data: 2009-01-20 20:30:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl d...@g...goog
    legroups.com

    > Zmien na BZWBK - tam informacje o zakupach zobaczysz po tygodniu. Nawet
    > z suma blokad maja problemy...

    : ee tam tygodniu 2-3 dni zazwyczaj;)
    : a suma blokad zawsze jak sprawdzałem mi się zgadzała.

    A jak szybko korygują podwójne :) zakupy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-01-20 20:58:35
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Hm, a suma obrotów Ci się zgadza?

    Ktora ? Teraz juz nei zobacze, ale w nastepny weekend - kto wie

    Fantom

  • 10. Data: 2009-01-20 23:49:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 21:15:43 +0100, Fantom napisał(a):

> [...]
    > pokazuje do dnia dzisiejszego, a wczorajsze zakupy sa juz zaksiegowane ale z

    Faktycznie jest to wkurzające!
    Ja podobną sprawę miałem w ten weekend.
    Wybierałem się w sobotę na narty, chciałem mieć ze sobą jakieś dodatkowe
    środki, więc w piątek zleciłem na sobotę przelew z datą przyszłą, pewnej
    kwoty z eMaxa na eKonto.
    Na wyjeździe płaciłem gotówką i karty nie używałem, więc po powrocie do
    domu chciałem te środki z powrotem przelać na eMaxa.
    Loguję się do mBanku, patrzę, a na eKoncie tych środków nie ma, są wciąż
    na eMaxie!
    Patrzę do historii, przelewu nie ma!
    Tknęło mnie cos i zmieniłem zakres dat na 2 dni do przodu i dopiero tam
    ten przelew się pojawił, z sobotnią datą operacji oraz poniedziałkowa
    datą księgowania!
    Zastanawiam się, czy gdybym chciał w sobotę tą kartą coś zapłacić, czy
    ta transakcja dostałaby autoryzację.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof