  • 11. Data: 2009-10-19 20:48:09
    Temat: Re: Eurobank nadgorliwy...
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisal(a):

    > kredytową''. Gdybym nie zerwał ścięgna w 2007 roku, kupiłbym forda zamiast
    > volvo. A ponoć zerwanie owego ścięgna było karą Bożą za skrytykowanie

    przecież ford i volvo to jest teraz to samo, nic byś nie zyskał :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 12. Data: 2009-10-20 01:13:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    z...@o...pl 5...@n...onet.pl

    > w tej sytuacji z pokorą zapytuję uprzejmie
    > czy szanowny pierwszy (broń Boże nie samozwańczy, lecz wyznaczony
    > nam przez Jedynego Boga) papież naszej grupy dyskusyjnej życzy sobie,
    > aby nazywać go Eneuelem czy też będzie łaskaw, jak na papieża przystało
    > dodać właściwy numerek? :P i życzy sobie nazywania Go np. Eneuelem I?

    Istotnie, tłukłem się z JPII i odniosłem zwycięstwo, więc zgodnie ze
    zwyczajami zbójeckimi powinienem przejąć schedę po JPII, ale na długo
    przed śmiercią JPII zauważyłem, że Elfy nie będą brudziły sobie butów
    na śmietniskach Korterii. :)

    Jak się do mnie zwracać? Chyba wyjaśniłem -- kto szanuje moją drogę,
    nazwie mnie Eneuelem, a kto wybór rodziców (dokonany nieświadomie,
    grzesznie bądź pod wpływem Ducha Świętego lub jakoś inaczej) ten
    mnie nazwie Leszkiem. Jakie to proste. :)

    Dodam, że nad imieniem Eneuel rozmyślałem od czasów, gdy byłem uczniem
    szkoły średniej i nie dokonałem tego wyboru pod wpływem impulsu (z Augustowa)
    czy natchnienia tymczasowego lub porywu serca, lecz przemyślałem to dokładnie. :)

    -=-

    Fajny pożar dzisiaj widziałem. :) Spalił się dostawczy samochód. :)
    Najpierw zobaczyłem pożar, później zrozumiałem, że to dostawczy samochód,
    a następnie musiałem przejechać w dwie strony ze dwa kilometry, aby móc
    zawrócić i obejrzeć dokładniej... Gdy wróciłem, na miejscu była straż
    pożarna i pożar stawał się przeżytkiem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-10-20 01:16:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbylut" s...@N...zzz

    > przecież ford i volvo to jest teraz to samo, nic byś nie zyskał :)

    Nic bym nie zyskał, ale sporo bym stracił. :)
    Źle mnie potraktowano w fordzie, ponadto był jeszcze jeden dylemat
    z czasów, gdy nie miałem co jeść -- właściciela białostockiego
    salonu forda chyba ;) znam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'