  • 1. Data: 2009-10-18 19:50:21
    Temat: KK Polbank Era i Heyah
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w Heyah?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-10-18 20:08:50
    Temat: Re: KK Polbank Era i Heyah
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:50:21 +0000, Tomasz Opalski napisał(a):

    > Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
    > Heyah?

    Mi nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-10-18 20:22:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi nie.

    ale jak masz tak taka to dostaniesz ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-10-18 20:43:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 22:22:41 +0200, RobertS napisał(a):

    > ale jak masz tak taka to dostaniesz ;-)

    Nie mam. Heja też nie mam ;-)

  • 5. Data: 2009-10-18 20:43:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Opalski pisze:
    > Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w Heyah?

    Przecież Heyah to nie Era. Czemu ma się dać ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-10-18 20:46:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > ale jak masz tak taka to dostaniesz ;-)

    Na Blueconnecta też działa (pomimo, że mam z niego zablokowane rozmowy i
    sms).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-10-18 20:59:05
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Przecież Heyah to nie Era. Czemu ma się dać ?

    Heyah to marka PTC. Da się na Tak Taka który tez jest pre-paidem PTC.

  • 8. Data: 2009-10-18 21:00:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Opalski pisze:
    > Heyah to marka PTC. Da się na Tak Taka który tez jest pre-paidem PTC.

    TT to Era. Heyah to nie Era. KK Polbanku nazywa sie Era, a nie PTC.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-10-18 21:06:52
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > TT to Era. Heyah to nie Era. KK Polbanku nazywa sie Era, a nie PTC.

    Tyle że regulamin karty mówi o klienatch PTC, a nie Era: Na zasadach
    określonych w Regulaminie, Karta Kredytowa Polbank-Era może być wydana
    jedynie osobie fizycznej będącej Klientem PTC.

  • 10. Data: 2009-10-19 07:17:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.10.09 23:06, Tomasz Opalski pisze:

    > Tyle że regulamin karty mówi o klienatch PTC, a nie Era: Na zasadach
    > określonych w Regulaminie, Karta Kredytowa Polbank-Era może być wydana
    > jedynie osobie fizycznej będącej Klientem PTC.

    No to masz wsparcie w Regulaminie. Teraz szoruj do Polbanku, zabarykaduj
    si i oflaguj w oddziale z postulatem, e bez KK nie wyjdziesz.

    --
    Pete