eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 41. Data: 2010-03-16 19:03:54
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Mar, 19:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Erazmus wrote:
    > > On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > >>> U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo ci
    > >>> news:d60824f4-9784-4479-9b21-
    > >>> Zawsze kasa dochodzi a przed 12 tego samego dnia wi c dla mnie to nie
    > >>> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .
    > >> Jak reklamacj ? Przecie aden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym
    > >> samym dniu.  Poczytaj regulaminy.
    >
    > >  Wed ug FAQ na stronie Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
    > > pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .
    >
    > Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
    > stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
    > przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.

    Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
    warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
    kasacji.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus


  • 42. Data: 2010-03-16 19:08:45
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Erazmus wrote:
    > On 16 Mar, 19:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >> Erazmus wrote:
    >>> On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    >>>>> U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo ci
    >>>>> news:d60824f4-9784-4479-9b21-
    >>>>> Zawsze kasa dochodzi a przed 12 tego samego dnia wi c dla mnie to nie
    >>>>> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .
    >>>> Jak reklamacj ? Przecie aden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym
    >>>> samym dniu. Poczytaj regulaminy.
    >>> Wed ug FAQ na stronie Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
    >>> pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .
    >> Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
    >> stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
    >> przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.
    >
    > Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
    > warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
    > kasacji.
    >
    Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.


  • 43. Data: 2010-03-16 21:10:46
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 19:29:41 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:22:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    >
    >>> Miałem oczywiście na myśli poniedziałek :)
    >> No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30
    >
    > 14:30

    Ano fakt, czeski błąd.



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 44. Data: 2010-03-16 23:27:01
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-16 20:08, witek wrote:
    > Erazmus wrote:
    >> On 16 Mar, 19:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >>> Erazmus wrote:
    >>>> On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    >>>>>> U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo ci
    >>>>>> news:d60824f4-9784-4479-9b21-
    >>>>>> Zawsze kasa dochodzi a przed 12 tego samego dnia wi c dla mnie to nie
    >>>>>> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .
    >>>>> Jak reklamacj ? Przecie aden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu
    >>>>> w tym
    >>>>> samym dniu. Poczytaj regulaminy.
    >>>> Wed ug FAQ na stronie
    >>>> Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
    >>>> pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .
    >>> Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
    >>> stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
    >>> przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.
    >>
    >> Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
    >> warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
    >> kasacji.
    >>
    > Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.
    >

    Kiedy on przynajmniej czegoś chce ! To już samo w sobie jest lepsze
    niż tępe akceptowanie pogarszania warunków :-|

    Popieram Erazmusa,

    witrak()


  • 45. Data: 2010-03-17 08:03:33
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Mar, 20:08, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >
    > > Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku  że nie będzie zmieniał
    > > warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
    > > kasacji.
    >
    > Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.-

    Dla mnie się zmieniły bo muszę wysyłać pieniądze z EB 2 dni wcześniej
    a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus


  • 46. Data: 2010-03-17 08:25:40
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisał(a):

    >>> Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku  że nie będzie zmieniał
    >>> warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
    >>> kasacji.
    >> Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.-
    > Dla mnie się zmieniły bo muszę wysyłać pieniądze z EB 2 dni wcześniej
    > a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.

    Nie 2 dni tylko 1,5h wcześniej. Sam pisałeś, że wysłałeś w piątek o 16, co
    jest swoją drogą, kompletnie bez sensu.

    --
    Kojer


  • 47. Data: 2010-03-17 09:19:40
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Mar, 09:25, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisa (a):
    >
    > >>> Zgadzam si z wami niemniej oczekuje od banku e nie b dzie zmienia
    > >>> warunk w na gorsze. Je li ta sytuacja si nie zmieni konto p jdzie do
    > >>> kasacji.
    > >> Warunki sie nie zmieni y. To twoje oczekiwania sie zmieni y.-
    > > Dla mnie si zmieni y bo musz wysy a pieni dze z EB 2 dni wcze niej
    > > a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.
    >
    > Nie 2 dni tylko 1,5h wcze niej. Sam pisa e , e wys a e w pi tek o 16, co
    > jest swoj drog , kompletnie bez sensu.
    >

    No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
    wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus


  • 48. Data: 2010-03-17 09:38:59
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):

    > No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
    > wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.

    Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.

    --
    xbartx


  • 49. Data: 2010-03-17 17:20:53
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Mar, 10:38, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):
    >
    > > No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
    > > wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.
    >
    > Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.
    >

    Mam odpowiedź na reklamacje :
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są
    zwykle w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
    przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
    nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.

    Jednocześnie pragniemy poinformować, iż dzięki nowej usłudze
    wprowadzonej przez Euro Bank Klienci posiadający konto w Pakiecie
    Online mają możliwość dokonywania operacji również telefonicznie w
    serwisie Bankowości Telefonicznej tj. wykonywanie przelewów zarówno
    wewnętrznych, jak i do innych banków oraz dodanie/zmiana/usunięcie
    odbiorcy. Dodatkowo Klient ma możliwość sprawdzenia wysokości salda
    konta, dostępnych środków, blokad oraz transakcji na koncie. Doradca
    Telefoniczny może również sprawdzić godzinę realizacji zleconej przez
    Klienta operacji.

    Aktywowanie i korzystanie z serwisu Bankowości Telefonicznej jest
    usługą bezpłatną.

    Aby aktywować usługę Bankowości Telefonicznej wystarczy skontaktować
    się telefonicznie pod numerem 0801-703-603 dla telefonów stacjonarnych
    oraz 071/79-55-497 dla telefonów komórkowych. Po połączeniu prosimy
    wpisać swój identyfikator służący do logowania w serwisie eurobank
    online. Serwis Bankowości Telefonicznej jest do Państwa dyspozycji 7
    dni w tygodniu przez całą dobę.

    Z poważaniem,

    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Banku


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus


  • 50. Data: 2010-03-17 18:10:54
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 10:20:53 -0700, Erazmus napisał(a):

    > Mam odpowiedź na reklamacje :
    > Szanowny Panie,
    >
    > Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są
    > zwykle w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
    > przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
    > nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.

    No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedź
    standard ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1