  • 1. Data: 2003-11-21 19:47:42
    Temat: Eurobank w Opolu
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Jeśli już ktoś ogłaszał, to przepraszam za dublowanie, ale nie
    zauważyłem.
    W Opolu remntowany jest lokal na siedzibę oddziału Eurobanku.
    Dzisiaj przechodząc obok widziałem zawieszone logo. Lokal wydaje mi się
    mały, ale to nie moje zmartwienie. Mieści się u zbiegu ulic Krakowskiej
    i Ozimskiej, obok oddziału Orbisu (jeśłi dobrze pamięttam, kiedyś był
    tam sklep Adidasa). Sądząc po tempie samych prac budowlanych, otwarcia
    można się spodziewać już niedługo.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2003-11-21 20:07:53
    Temat: Re: Eurobank w Opolu
    Od: "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> nagryzmolił(a) w
    news:bplq4e$pdl$1@SunSITE.icm.edu.pl :

> [...]
    > Dzisiaj przechodząc obok widziałem zawieszone logo. Lokal wydaje mi się
    > mały, ale to nie moje zmartwienie. Mieści się u zbiegu ulic Krakowskiej

    Tzn. na Placu Wolności??

    Żeby jeszcze mieli jakąś sensowną ofertę, ale z taką TOiP i % to ja im nie
    wróżę długiej przyszłości....

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2003-11-21 20:07:53
    Od: "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

  • 4. Data: 2003-11-22 12:30:17
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> nagryzmolił(a) w
    > news:bplq4e$pdl$1@SunSITE.icm.edu.pl :
    >
    > Żeby jeszcze mieli jakąś sensowną ofertę, ale z taką TOiP i % to ja im nie
    > wróżę długiej przyszłości....

    % mają dobry. Jedynie TOiP można by lekko zmodyfikować (skasować parę opłat!).
    Ale najlepiej wprowadzić nowe taryfy dla klientów wymagających, np. Taryfa
    Internetowa (rachunek z dostępem przez internet). I tam opłata za kartę
    (użytkowanie) powinna wynosić 0 złotych przy saldzie powyżej 4 tys. zł.