  • 11. Data: 2009-11-02 18:21:15
    Temat: Re: Eurobank znowu przycina procenty
    Od: g...@o...pl

    > ja tam widze, ze lokata 7/14 dniowa jest juz na 4,7%.

    No nie... Wszystko trzeba przewalac z powrotem na rachunek oszczędnościowy?
    Mogliby sie zdecydowac.

  • 12. Data: 2009-11-02 18:35:50
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jak znajdujecie link do pdf-a z oprocentowaniem na stronie EB? Już kilka razy
    > szukałem i nic.

    Dwa kliki od strony głównej:
    http://www.eurobank.pl/files/docs/384[10]-tab-binsou
    rce_1.pdf

  • 13. Data: 2009-11-02 19:03:35
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 2 Lis, 08:12, Peet <w...@a...com> wrote:
    > Eurobank znowu przycina procenty, konto online 4,04%, rachunek
    > oszczędnościowy 5,05%, lokaty do 5,3%.

    Czy ktoś z Was likwidował konta w EB? Ile trwa (czas spędzony w
    placówce) zamknięcie wszystkich rachunków (10 sztuk)?

  • 14. Data: 2009-11-02 19:51:47
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomek z Wawy"
    a.googlegroups.com

    > Czy ktoś z Was likwidował konta w EB? Ile trwa (czas spędzony w
    > placówce) zamknięcie wszystkich rachunków (10 sztuk)?

    Czym ci tak podpadli, że się z nimi rozwodzisz, jeżeli można spytać? ;)

  • 15. Data: 2009-11-02 20:01:49
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 2 Lis, 20:51, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Czym ci tak podpadli, że się z nimi rozwodzisz, jeżeli można spytać? ;)

    Jestem bezwzględny jeśli chodzi o procenty :) Procent musi być silny i
    iść w głowę. A że ten największy nie jest to odjeżdżam póki co do OF.
    I nie chce mi się w tej sytuacji co miesiąc lipnie przelewać na dobę
    tych 800 zł do nich, łatwiej mi iść do placówki i póki co zamknąć to
    wszystko.

  • 16. Data: 2009-11-02 20:04:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomek z Wawy"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    No rzeczywiście oferta, lekko to ujmując się skaszaniła :( Na wiosnę w
    ramach przedświątecznych porządków będę zamykał niektóre konta. Jak mnie
    eurobank bardziej wkurzy to pewnie też poleci. :)

  • 17. Data: 2009-11-02 21:08:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
> [...]

    I nie chce mi się w tej sytuacji co miesiąc lipnie przelewać na dobę
    tych 800 zł do nich, łatwiej mi iść do placówki i póki co zamknąć to

    Jezeli chodzi o konta oszcz. to specjalnie nie znajdziesz nic lepszego niz
    5.05 netto. Moze jakies niszowe banki daja lepiej lub ewentualnie jest to
    mocno ograniczone, jezeli chodzi o kwote lub ilosc takich kont. Lokaty OF sa
    tylko 0.6% lepsze, ale tylko jezeli chcemy lokowac na dlugo, dostajemy
    wiecej za utrate plynnosci. Pogorszyli mocno 7-dni i nie warto sie z tym
    bawic, tylko trzymac na KO. W Getinie tradycyjne lokaty lekko podwyzszyli,
    czyli wydaje mi sie, ze moze to byc poczatek zmiany trendu. Jezeli PLN sie
    oslabi to bankom spuchnie portfel kredytow i zaczna znow poszukiwac
    depozytow. Zobaczymy, jak sie to rozwinie. Jezeli OF to wybieram juz
    optymalna, ale na 3-mies.

  • 18. Data: 2009-11-02 23:12:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" hcmg4c$ir8$...@i...gazeta.pl

    > nie wiem za bardzo na czym polega "+"
    > poprostu rodzice maja własne konta
    > ja mam na nich podgląd u siebie
    > brat ma samodzielne i mu też przerzucam
    > a wszystko beztokenowe

    A to na przykład Ty, B to Twoja żona, zaś A+B to konto wspólne. :)
    Jeśli są trzy osoby, możliwości jest więcej.

    Nie wiem, jak się one nazywaj-- kombinacje?
    Nigdy nie byłem mocny w rachunku prawdopodobieństwa czy kombinatoryce. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-11-03 00:08:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " jk" hcn8q6$pec$...@i...gazeta.pl

    > Dwa kliki od strony głównej:
    > http://www.eurobank.pl/files/docs/384[10]-tab-binsou
    rce_1.pdf

    O! jakie niskie oprocentowanie debetu. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-11-03 07:51:56
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > "Mariusz " hcmdof$9es$...@i...gazeta.pl

    > Wątpię w prawdziwość Twych słów...

    I w cyklicznie pojawiajace sie watki o dziwnych trickach, ktore trzeba wykonac
    aby EB sie odswiezal pewnie tez? To raczej swiadczy o tym ze uzywasz EB tylko
    do przegladania odsetek z ko, a nie jako ROR-a i tyle.
    Na pewno logowalem sie dwukrotnie w czasie kiedy jestem pewny ze kasa na ror
    juz byla. Logowalem sie wlasnie dlatego, zawsze przelewam z rora wyplate na
    ko. Podczas zakladania lokaty nagle kasa pojawila sie na koncie - dokladnie w
    momencie zakladania, data ksiegowania byla dwa dni wczesniej.
    Wiem, wiem, powinienem byl kliknac w historie konta, wtedy sie odswieza... I
    trzy razy zaszczekac pod stolem :).