  • Data: 2010-05-31 07:48:11
    Temat: [Euronet] ciekawostka
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś z rana miałem chwilę wolną na zabawy z bankami i taki jest efekt:

    22/05 wypłaciłem kartą 1500 PLN z bankomatu Euronetu. Założyła się
    blokada na koncie i wszystko w porządku. Dziś loguję się do banku,
    blokady nie ma, środków nie pobrano z konta.

    Telefon do banku, grzeczny konsultant wyjaśnił, że blokada wygasła. Na
    moje pytanie co dalej, pan potwierdził, że jeśli kiedyś przyjdzie
    obciążenie od Euronetu, to oni obciążą konto i jeśli skutkiem będzie
    debet niedopuszczalny to i tak reklamacja nie przysługuje, bo moim
    obowiązkiem jest zapewnić środki (ciekaw jestem, czy gdybym wypłacał
    20000 to też bym musiał takie środki trzymać na koncie bieżącym).
    Następnie zasugerował złożenie reklamacji w Euronecie.

    Zadzwoniłem do Euronetu, gdzie uzyskałem informację, że w ich systemach
    transakcja jest zakończona sukcesem i wszytko jest rozliczone.

    Słowem nikt ode mnie nie chce pieniędzy, ale jak sobie przypomni o ich
    pobraniu to moja odpowiedzialność żeby w wybranym przez banki momencie
    środki były na koncie (obciążenie pewnie przyjdzie "znienacka"). Blokady
    na poczet czegoś takiego w koncie sam nie mogę założyć.