    From: "Damian Niusy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Euronet ściema ?
    Date: Thu, 9 Aug 2012 14:34:46 +0200

    Witam,

    Walczę ostatnio z Euronetem w sprawie bankomatu który nie wydaje
    potwierdzeń.

    Bankomat nie wydaje potwierdzenia. Niby coś drukuje a potwierdzenie nie
    wychodzi. Po zgłoszeniu tego na infolini za kilka dni bankomat zaczął
    wyświetlać informacje że w
    tej chwili wydruk jest niemożliwy. Po kolejnym zgłoszeniu dostałem odpowiedź
    która mnie zaskoczyła. Chyba jaja sobie zemnie robią.

    Bankomat to:
    Numer bankomatu: PLD34042
    Producent bankomatu: Diebold

    A tu historia odpowiedzu od nich:

    Na wstępie chcielibyśmy podziękować za zainteresowanie siecią bankomatów
    Euronet oraz za przekazane zgłoszenie.

    Bankomat zostanie sprawdzony przez serwis.

    Uprzejmie informujemy, iż bankomat został sprawdzony przez serwis, drukarka
    działa prawidłowo.

    Uprzejmie informujemy, iż ten typ bankomatu nie obsługuje drukarek.

    Zostawiam bez komentarza

    Pozdrawiam
    Damian