eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFAQ grupy w telewizji.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2002-01-17 11:48:24
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal...
    >
    > Ja nie wiem jaki dawna Rada ma wplyw na mbank czy tez nasi wysunieci
    > przedstawiciele w BRE ;-) ale mysle ze odpowiednie informacje powinny
    > sie znalesc na stronie www mbanku. Zgadzam sie ze powinny one zawierac
    > pelne (na poziomie laika) informacje dlaczego takie transakcjie moga
    > nie przejsc.
    >
    Informacje o mechanizmie (dlaczego transakcja moze nie przejsc) sa moze
    i interesujace i wyjasniaja, ze wina nie lezy po stronie mBanku, ale dla
    prawdziwego laika bardziej przydatna bylaby lista sklepow, ktore nie
    dzialaja z eKarta. W Forum mBankowcy pisali, ze testowali eKarte na
    wielu "witrynach" i wszystko cacy i bardzo dziala. Wkrotce jednak
    pojawily sie zgloszenia od klientow, ze taka to a taka strona nie
    zadzialala.
    Nie moglby mBank zbierac takich zgloszen (z mLinii, z Forum, z pbb)
    i tworzyc na tej podstawie listy dostepnej na WWW? Potencjalny klient
    moglby sobie sprawdzic czy nie bedzie mial klopotow z eKarta PRZED
    jej zamowieniem i skarg i zalow byloby pewnie mniej (a jesli juz, to bylyby
    nieuzasadnione).

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar



  • 22. Data: 2002-01-17 13:17:19
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1eb7.0000112d.3c458e72@newsgate.onet.pl...

    > uważąm że w mediach na żywo w ciągu 10 sek. można
    > użyć "na każdej" zamiast "na każdej akceptującecj karty Visa w sposób
    uznany
    > standardami, o ile jakiś pojedynczy, nienaprawiony jeszcze bug po stronie
    > sklepu, po stronie posrednika lub po stronie mBanku to uniemożliwia".

    Wojtku, nie chce sie czepiac, ale "kazdy" jest czym innym niz np. "niemalze
    kazdy", dlatego napisalem o szkoleniu przez PR. Generalnie chodzi mi o
    szerszy problem, ktorego czescia jest m.in. ta wypowiedz. Otoz w zadnych
    materialach do ktorych klient ma dostep przed zakupem karty, ani promujacych
    karte, ani nawet w regulaminie, nie ma mowy o tym, ze mozna karta zaplacic
    tylko w sklepach spelniajacych okreslone warunki. To tak jakbys sprzedawal
    konta z ktorych mozna dokonywal dowolnych przelewow, ale w praktyce tylko na
    te ktore maja format NRB ;).
    Co wiecej, materialy udostepniane klientowi przez bank, jak i wypowiedzi
    takie jak Twoja, dosc jednoznacznie sugeruja, ze wystarczy podac numer karty
    na wirtynie internetowej, lub telefonicznie, aby dokonac zakupu, a potem
    okazuje sie ze bank nie daje autoryzacji. Do tego jeszcze pobiera oplaty za
    podniesienie limitu... mysle ze w takiej sytuacji byloby uczciwe pobieranie
    tych oplat po udzieleniu autoryzacji. Juz zwracalem na to uwage, klient nie
    jest wstanie przewidziec czy bank da autoryzacje, czy nie da. Bank
    oczywiscie umywa rece i mowi, ze niektore sklepy tak maja, ale wczesniej,
    przez zakupem karty, nikt o tym nie informowal.
    Nie chce juz powracac do zdarzenia o ktorym wiesz, zaznacze tylko ze brak
    jakiejkolwiek checi pomocy ze strony banku w przypadku jezeli karta nie
    zadziala w moich oczach jest jeszcze bardzo naganny. Jako pomoc przy
    najszczerszych checiach oczywiscie nie moge uznac rady "Prosze przelac
    pieniadze na inne konto i skorzystac z innej karty".
    Chociaz ja osobiscie z eKarty nie korzystam, mam nadzieje ze uzupelnicie
    informacje jej dotyczace, ze stana sie one bardziej blizsze prawdy i ze w
    wypowiedzich pracownikow banku nie bedzie mozna doszukac sie proby
    wprowadzenia klientow w blad, nawet przy zlej woli.

    Maciej



  • 23. Data: 2002-01-17 13:21:37
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sark" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:a24a0f$ecc$1@szmaragd.futuro.pl...

    > p.s. dlaczego w twich postach nie ma już linka do
    > faq ?
    >

    Myslalem, ze juz wszystkim sie znudzil ;). A tak powaznie to biore przyklad
    z Sebastiana i Mariusza.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl


  • 24. Data: 2002-01-25 01:15:16
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:1eb7.0000112d.3c458e72@newsgate.onet.pl...
    >
    > > uważąm że w mediach na żywo w ciągu 10 sek. można
    > > użyć "na każdej" zamiast "na każdej akceptującecj karty Visa w sposób
    > uznany
    > > standardami, o ile jakiś pojedynczy, nienaprawiony jeszcze bug po stronie
    > > sklepu, po stronie posrednika lub po stronie mBanku to uniemożliwia".
    >
    > Wojtku, nie chce sie czepiac, ale "kazdy" jest czym innym niz np. "niemalze
    > kazdy", dlatego napisalem o szkoleniu przez PR.

    Witam, to stary temat, ale jestem winien wyjasnienie
    Dopiero wczoraj przejrzałem ten VHS z tenbitu i okaząło się, ze jednak
    powiedziałem: "na każdej witrynie akceptującej karty Visa"
    Więc nadal bedę starał się usprawiedliwić, ze takie sformulowanie jest
    uzasadnione w RTV na żywo, ponieważ witryny akceptujące w Internecie (co jest
    istotne) karty Visa powinny (muszą?) robić to w sposób MOTO czy jakoś tak (wy
    wiecie lepiej) bo takie są zalecenia Visa. Jeśli mówiłem akxceptującej karty
    Visa, to myslę, że jest to w domyśle akceptującej karty Visa wg reguł Visa Int.
    Jak wiadomo, na takich witrynach eKARTA działa regularnie i stale, więc można
    powiedzieć na każdej tak jak możnaby powiedzieć: w POlsce autostrady są
    przejezdne każdej zimy albo: o każdej porze (i zaniedbać fakt, że jak sie
    wywalą dwa TIR-y to nasze twierdzenbie niebędzxie prawdziwe)
    Czyli: wg naszej wiedzy eKARTA jest akceptowana przez kazą witrynę Internetową,
    która akceptuje w sposób prawidlowy karty Visa, a pojedyncze witryny na których
    nie dziala to są "przypadki losowe"
    To naprawdę nie bylo do przewidzenia, że LOT, o ile wiem, emuluje POSa
    Przepraszam że tak długo i na tak stary temat, ale czulem się zobowiązany (i
    tak na grupie mam nieco poszarganą opinię)
    Wojtek Bolanowski, mBank

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1