  • Data: 2006-06-29 21:05:07
    Temat: FI ING Parasol
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dość dawno nie zglądałem na moje 'deski' w TFI ING będąc rozpuszczonym przez
    TFI/CO BRE Banku.

    Teraz pojawił się w ING Parasol.
    Do 11 sierpnia promocja - nabycie bez opłat.
    Według tego co na stronach ING dotyczy nabyć w placówkach Banku i ING
    Securities.
    Ale możliwość obsługi jest już widoczna w eFund.

    Na dodatek z TOiP wynikałoby że konwersje w TFI ING są już bez opłat.
    O ile dobrze pamiętam kiedyś kasowali różnicę pomiędzy opłatmi w funduszem
    docelowym a źródłowym.
    Na dodatek dla promocyjnych nabyć opłata za nabycie była zawsze pobierane w
    pełnej wysokości.

    Czy ktoś może sprawdzał jak to jest ?
    Czasy teraz takie że wielkość prowizji i belki warto też uwzględniać :-(

    TomekD