  • 1. Data: 2009-07-31 20:48:40
    Temat: FM Bank S.A.
    Od: BK <b...@g...com>

    Patrzcie ludzie jaka niespodzianka:
    http://donniebanko.blox.pl/2009/07/FM-Bank-SA.html

  • 2. Data: 2009-07-31 20:56:56
    Temat: Re: FM Bank S.A.
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Patrzcie ludzie jaka niespodzianka:
    > http://donniebanko.blox.pl/2009/07/FM-Bank-SA.html

    /ziew/

    zyga

  • 3. Data: 2009-07-31 21:03:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BK" news:520e9637-04b1-4e3a-a99b-5cc9ae67709a@d32g2000yq
    h.googlegroups.com

    > Patrzcie ludzie jaka niespodzianka:
    > http://donniebanko.blox.pl/2009/07/FM-Bank-SA.html

    Niespodzianka, która o ile wierzyc wiedzy blogera jest raczej skazana na
    porazke. Wiec czym sie tutaj zachwycac?

  • 4. Data: 2009-07-31 21:08:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 31, 11:03 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:
    > "BK"news:520e9637-04b1-4e3a-a99b-5cc9ae67709a@d32g20
    00yqh.googlegroups.com

    > Niespodzianka, która o ile wierzyc wiedzy blogera jest raczej skazana na
    > porazke. Wiec czym sie tutaj zachwycac?

    Zachwycac wlasnie nie ma czym - zastanawiam sie - kto sie zdecydowal i
    dlaczego w to wpakowac ;) Bank dla malych firm w tym momencie?
    Samobojstwo.

  • 5. Data: 2009-07-31 21:22:25
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    "wlasnie swoimi lokciami rozpycha sie trzech debiutantów [Meritum, Alior i
    Allianz] "

    swoja droga o aliorze duzo slychac na grupie i widac, ze probuje walczyc o
    klientow (roznie mu to idzie), ale meritum i allianz jakies niemrawe, oferta
    allianza kart kredytowych slabiutka, patrzylem na ich kredytowke i nie
    znalazlem nic co by mnie zachecilo do jej wyrobienia, moze poza mozliwoscia
    ustawiania wlasnych limitow do karty w ramach przyznanego limitu kredytowego
    (ot dla wlasnego bezpieczenstwa)

  • 6. Data: 2009-07-31 21:38:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 31, 11:22 pm, "eg" <e...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ustawiania wlasnych limitow do karty w ramach przyznanego limitu kredytowego

    Allianz jeszcze jakos sie kreci. Widzialem nawet jakies reklamy [w
    metrze] i bylo cos w radio. Maja kk, rachunki i pozyczki.

    Gorzej z Meritum - wystartowali z jakas lokata i cisza. Nawet
    rachunkow nie daja ;/

  • 7. Data: 2009-08-02 07:05:41
    Od: MacGregor <M...@p...onet.pl>

    BK pisze:
    > Patrzcie ludzie jaka niespodzianka:
    > http://donniebanko.blox.pl/2009/07/FM-Bank-SA.html
    Bank bazuja;cy na funduszu udzielaja;cych mikoropoz.yczek. Kapita? amerykan'ski.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor