  • 1. Data: 2009-07-31 21:30:41
    Temat: [Getin] Gdzie lokata jednodniowa?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, gdzie podziała się lokata jednodniowa w Getinie? Nie można już
    zakładać jej przez net, czy też po prostu nie można mieć więcej niż
    jedną i dlatego jej już nie widzę?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2009-07-31 21:44:58
    Temat: Re: [Getin] Gdzie lokata jednodniowa?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message
    > Witam, gdzie podziała się lokata jednodniowa w Getinie? Nie można już
    > zakładać jej przez net, czy też po prostu nie można mieć więcej niż jedną
> [...]
    zmiany sprzed paru tygodni, tylko jedna w placowce takowa lokata. System
    Getina sie 'przegrzewal' z ta lokata. To chyba najwieksza wpadka Getina w
    ostatnim czasie.

    a.. Lokata imienna
    b.. Zakładana wyłącznie w placówkach
    c.. Zawierana na okres od 1 dnia
    d.. Przedłużenie lokaty na okres następny nie wymaga dyspozycji i
    następuje automatycznie
    e.. Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zł
    f.. Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zł (Klient może założyć
    jedną Lokatę Codzienną)

  • 3. Data: 2009-07-31 21:46:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Karol Y" news:h4vdgm$3tc$1@node1.news.atman.pl

    > Witam, gdzie podziała się lokata jednodniowa w Getinie? Nie można już
    > zakładać jej przez net, czy też po prostu nie można mieć więcej niż
    > jedną i dlatego jej już nie widzę?

    :)
    1. Przepraszamy się z archiwum grupy :)
    2. Lokata obraziła się na internetowych klientów i jest dostępna tylko w
    oddziale w ilości max. 1 sztuki na głowę.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-08-01 03:16:26
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Bank nie jest zdolny i nie jest w stanie
    sprostać wymogom dzisiejszego klienta.
    W innych bankach obsługa on-line
    jest standartem, w Getin nastąpiło
    obniżenie standartu obsługi klienta.

    Po tym fakcie natychmiast przeniosłem środki
    do banku mającego odpowiednią obsługe on-line.

  • 5. Data: 2009-08-01 05:52:16
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Witam, gdzie podziała się lokata jednodniowa w Getinie? Nie można już
    > zakładać jej przez net, czy też po prostu nie można mieć więcej niż jedną
    > i dlatego jej już nie widzę?

    poszukaj w archiwum grupy - mozną zakładać tylko osobiście w oddziale w
    ilościu nie więcej niż jedna

    L.W.

  • 6. Data: 2009-08-01 08:58:55
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Faktycznie jednak grupowicze nie żartowali z tym "przeciążeniem
    systemu". No to wychodzi, że na tę chwilę, Getin nie oferuje żadnej
    sensownej lokaty z opcją "w wygodnym fotelu".

    Dziękuje za odpowiedź.

    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2009-08-01 09:14:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h50c6l$km5$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > W innych bankach obsługa on-line
    > jest standartem, w Getin nastąpiło
    > obniżenie standartu obsługi klienta.

    IMHO pod względem "internetowości" getin od lat stoi w miejscu.