  • 1. Data: 2010-12-01 19:33:09
    Temat: FM bank blokada na 7 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    FM bank zablokował 7 złotych. Ciekawe, czy teraz pracowniczki
    dotrzymają słowa i zapłacą za mnie te 7 złotych. :) Bank ma
    możliwości takie:

    -- rezygnacja z pobierania opłaty (najwyraźniej z tej możliwości zrezygnował)

    -- pracowniczki (zgodnie z obietnicą) mogą zapłacić za mnie i poinformować
    mnie telefonicznie o potrzebie zamknięcia konta (najwyraźniej nie
    poinformowały mnie; mój telefon był w zasięgu Ery, gdyż za pomocą
    SMS Alianz zaproponował mi odnowienie gasnącego ubezpieczenia na
    pannę Mercedes)

    -- wysłanie monitu kosztującego chyba 20 złotych

    -- skierowanie informacji do BIKu

    -- wszczęcie procesu egzekucyjnego (można na przykład zlicytować jedno
    z moich mieszkań, aby odzyskać choćby część dóbr utraconych przez FMbank....)

    Ja nie mam aż tylu możliwości... ;) Ja musze jak najszybciej rozwiązać
    umowę z FMbankiem, aby mnie nie ścigali prokuratorzy -- zatrudnianie
    dzieci (w charakterze płatnych pracowników, nie w charakterze pomocy
    rodzicielskiej) jest zabronione...

    Z prokuraturą lepiej nie zadzierać... Ktoś na grupie proponował...
    Lepiej nie pisać dokładnie co proponował... No... Seks z dziećmi
    to już zdecydowana przesada...

    Ja tylko chciałem (w marcu bieżącego roku) dodatkowo zarobić,
    lokując pieniądze (3 tałzeny) na lokacie w FM banku... Pokusa
    bogacenia może mnie doprowadzić nawet do odsiadki... ;) Na
    szczęście zawczasu wyjaśniłem, że ja nie jestem DOSem...

    -=-

    Tak to jest... Kiedyś był Grobelny, teraz są FM banki i im podobne...
    Tylko skala zysku inna... I piramida śmiechu (pogardy) nie gospodarcza...

    FM bank kasuję na zawsze. :) (nie na rok)

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395

  • 2. Data: 2010-12-01 20:06:13
    Temat: Re: FM bank blokada na 7 złotych
    Od: " M." <m...@g...pl>

    > FM bank zablokował 7 złotych.

    Mnie też zablokowali 7 złotych. Konto oczywiście do zamknięcia, ciekawe kto
    im będzie płacił 7 złotych za ich magiczny rachunek bankowy. Tylko te
    placówki na zadupiach mają, więc siedem złotych zdążyli pobrac. Spryciarze,
    he he.

  • 3. Data: 2010-12-01 20:32:42
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 21:06, M. pisze:

> [...]
    > im będzie płacił 7 złotych za ich magiczny rachunek bankowy. Tylko te
    > placówki na zadupiach mają, więc siedem złotych zdążyli pobrac. Spryciarze,

    Tylko sie upewnie. Otworzyliscie u nich RORy? Bo lokate tez u nich
    mialem ale nie wiem na jakiej podstawie mogliby naliczyc 7zl oplaty (a
    to co napisal Eneuel wskazywaloby na to ze moga:
    "Ja tylko chciałem (w marcu bieżącego roku) dodatkowo zarobić,
    lokując pieniądze (3 tałzeny) na lokacie w FM banku")

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-12-01 20:41:51
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 21:06, M. pisze:

> [...]
    "Ja tylko chciałem (w marcu bieżącego roku) dodatkowo zarobić,
    lokując pieniądze (3 tałzeny) na lokacie w FM banku")

    Edit,
    chyba juz kojarze. Zachcialo sie Wam miec podglad lokatek, czyz nie? :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-12-01 21:19:01
    Od: " " <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Edit,
    > chyba juz kojarze. Zachcialo sie Wam miec podglad lokatek, czyz nie? :)

    Nic nie mówili, że 7 złotych, mówili, że super ROR za darmo, podgląd
    lokatek... :)

    Za samo posiadanie lokat nie pobierają opłat, a przecież codzienna
    kapitalizacja to znacznie więcej pracy niż przy nieużywanym ROR-ze. Może by
    tak za każdą lokatkę następne 7 zł miesięcznie?

  • 6. Data: 2010-12-01 21:49:08
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 22:19, m...@g...pl pisze:
    > Nic nie mówili, że 7 złotych, mówili, że super ROR za darmo, podgląd
    > lokatek... :)

    No ale pozniej była zmiana TOIP.

    > Za samo posiadanie lokat nie pobierają opłat, a przecież codzienna
    > kapitalizacja to znacznie więcej pracy niż przy nieużywanym ROR-ze. Może by
    > tak za każdą lokatkę następne 7 zł miesięcznie?

    Ale kto by teraz u nich trzymał pieniadze? :)

  • 7. Data: 2010-12-01 23:14:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "spammtrapp" id6fsm$j3t$...@n...onet.pl

    > No ale pozniej była zmiana TOIP.

    W oddziale powiedziano (około połowy listopada) że nowa TOiP
    obowiązuje TYLKO nowych klientów. Choć tłumaczenie uznałem za
    wątpliwej wartości -- zaryzykowałem. Gwarancją niezapłacenia
    miało być słowo dwóch bankierek, które zobowiązały się do:

    -- codziennego sprawdzania :) stanu mego konta

    -- powiadomienia mnie o naliczonej opłacie
    (gdyby nastąpiło to naliczenie)

    -- zapłacenia w moim imieniu (i ich pieniędzmi) owej opłaty
    (gdyby nastąpiło wiadome naliczenie)

    każdą lokatkę następne 7 zł miesięcznie?

    > Ale kto by teraz u nich trzymał pieniadze? :)

    Proponuję, aby biskupi rzymskokatoliccy nakazali swym podopiecznym
    (księżom) wykładanie w czasie kazań treści mniej więcej takiej:

    -- ten, kto nie płaci FMbankowi, pójdzie do piekła piechotą
    (podwożenie będzie zabronione!!! metra nie będzie!!!)

    Obawiam się jednak, że obecnie wprowadzenie takiej regulacji może być
    spóźnione, albowiem prezydent RP, Bronisław Komorowski kwestionuje
    (i to chyba publicznie) treść kazań!!!

    Mój Kościół (na razie jednoosobowy -- ale każdy Chrystusowy zaczyna
    się od jednoosobowości) stoi na stanowisku takim, iż:

    -- FM bank należy poddać ściślejszej kurateli prawa
    (kto by pomyślał o tym, że prawo jest ściśliwe,
    jak nie przymierzając -- powietrze)

    -- pracowniczkom należy zajrzeć do ich życiorysów
    (prawdopodobnie wykształcenie tychże jest spreparowane)

    -- uznać poczynania FMbanku za sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem
    (ponoć nie wolno szkodzić nawet swojej własnej firmie)
    po czym

    albo wezwać FMbank do rezygnacji z pobierania tych opłat
    (to raczej jest niańczeniem banku)

    albo zrezygnować z tego banku na rzecz błogosławionego
    spokoju i innych banków... :)
    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410

  • 8. Data: 2010-12-01 23:32:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...pl> id6e45$i8c$...@i...gazeta.pl

    > Za samo posiadanie lokat nie pobierają opłat, a przecież codzienna
    > kapitalizacja to znacznie więcej pracy niż przy nieużywanym ROR-ze.
    > Może by tak za każdą lokatkę następne 7 zł miesięcznie?

    Skoro kapitalizacja dzienna, więc może 7 złotych dziennie...
    Zdrowy na umyśle nie zapłaci ani 7 miesięcznie, ani 7 dziennie. :)

    Chory umysłowo (czyli psychicznie? -- czyli z chorą duszą,
    na przykład chory na duszność? -- to ja!!! mam astmę) musi
    zapłacić i 7 złotych miesięcznie, i 7 złotych dziennie...

    Ja, do swej choroby dusznej, mam dodatkową -- nerwową. :)

    Wprawdzie działającą [kojąco] na nerwy witaminę PP już mam
    (i jej zażywam -- rzecz jasna) ale stan moich bioder jest
    nadal zły... Albo inaczej -- korzystając z poprawy mego
    stanu zdrowia nerwowego ;) dokonałem zamiany miejsc
    przebywania starej pralki i pralki nowej. Stara pralka
    już fiksuje zupełnie :) i nie nadaje się (bez reperacji)
    do używania...

    Pogorszenie stanu nerwów ;) (spowodowane roszadą pralek) odsuwa
    w czasie ;) (jak to czas zależy od stanu zdrowia) możliwość wymiany
    opon w samochodzie, zaś to odsunięcie przeszkadza skutecznie
    w odwiedzeniu nieodpowiedzialnych bankierek w ich miejscu ,,pracy''...

    -=-

    Po raz pierwszy od dawna -- choroby są szybsze ode mnie.

    Targanie pralki unieruchomiło mnie na kilka tygodni. :)
    Gdybym targał o jeden raz mniej, unieruchomienia by nie było. :)
    (jak i świadomości tego, że mam spore kłopoty z nerwami)

    A teraz kłopoty z biodrami prowadzą do problemów z oponami
    niemózgowymi... Zaś te problemy mogą doprowadzić do wypadku
    samochodowego... Lub do zapłacenia nie tylko 7 złotych, ale
    i 20 za monit, iluś za sprawę sądową i kolejnych -- za
    poczynania komornicze... ;)

    -=-

    Przesada? Otóż FCE (bank forda) wysyła informację do BIKu,
    gdyż brakuje mu 15 groszy naliczonych odsetek oraz niecałych
    19 złotych (18 złotych i 35 groszy) kapitału... Nie dzwoni, nie
    pyta o powód zalegania, nie proponuje rozwiązania problemu, ale...
    Wysyła cichcem info do BIKu! Niespełna 19 złotych zalegania
    w zestawieniu z 36 tysiącami do spłacenia -- z czego ponad
    20 tałzenów zostało spłaconych...

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410

  • 9. Data: 2010-12-02 11:44:34
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Eneuel Leszek Ciszewski (p...@c...fontem.lucida.console)
    in news:id67u0$ocm$1@inews.gazeta.pl

    > FM bank zablokował 7 złotych. Ciekawe, czy teraz pracowniczki
    > dotrzymają słowa

    Pracowniczki to małe pracownice. :)

    MSz

  • 10. Data: 2010-12-02 19:33:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Szumilas" id80rn$19c$...@n...onet.pl

    > Pracowniczki to małe pracownice. :)

    Tak, jak kierowniczki to małe kierownice.

    Ciekawe, co z robotniczkami i fachowczykami. :)
    Zasilaczki to już niekoniecznie małe zasilacze?...
    To już mogą być zasilacze płci pięknej?...

    Monitory i motorniczki?

    A donice i doniczki? -- tu nie niejasności.

    -=-

    Jestem zszokowany... Oglądałem film (prawdziwy -- nagrany kiedyś ,,nagrywarką
    telewizyjną'') na małym ekranie -- 10.1 cala... I już wiem, dlaczego kino nie
    robi na ludziach wrażenia... ;) (im mocniej skondensowany przekaz, tym mocniej
    uderza do głowy?)

    -=-

    pracowniczka ż III, CMs. ~czce; lm D. ~czek

    rzad. <<kobieta pracująca, szczególnie pracująca umysłowo>>

    pracownica ż II, DCMs. ~cy; lm D. ~ic

    <<kobieta pracująca, zatrudniona gdzieś, wykonująca
    jakąś pracę, zwłaszcza fizyczną>>

    Pracownica fizyczna.
    Doświadczona pracownica.
    Pracownica fabryki, sklepu.

    Czyli całkiem nieźle trafiłem -- pracowniczka pracowniczkuje umysłowo...
    Znaczy -- pracuje...

    robotnica ż II, DCMs. ~cy; lm D. ~ic
    1. forma ż. od robotnik.

    2. <<bezpłodna samica u mrówek i pszczół, wykonująca
    wszystkie prace w gnieździe (w mrowisku, w ulu)>>

    Natomiast robotniczka nie występuje na scenie/pokazach SJPiJO PWN...

    Ale faktem jest, że pracowniczkami nazywano kiedyś ekspedentki.

    -=-

    Innymi słowy -- odrzucam (jako arbiter? -- jako osoba duchowna,
    ciesząca się poparciem społecznym i autorytetem wśród wiernych)
    insynuacje co do obrażenia wiadomych bankierek. [może należy
    napisać ,,wredne insynuacje''? -- ojcowie założyciele tak piszą
    i tam mówią -- no i mają dobre efekty efekty... o autorytecie
    i poparciu należy mówić z naciskiem -- pamiętam o tym...]

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410