    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: FM bank blokada na 7 złotych
    Date: Thu, 2 Dec 2010 00:14:28 +0100

    "spammtrapp" id6fsm$j3t$...@n...onet.pl

    > No ale pozniej była zmiana TOIP.

    W oddziale powiedziano (około połowy listopada) że nowa TOiP
    obowiązuje TYLKO nowych klientów. Choć tłumaczenie uznałem za
    wątpliwej wartości -- zaryzykowałem. Gwarancją niezapłacenia
    miało być słowo dwóch bankierek, które zobowiązały się do:

    -- codziennego sprawdzania :) stanu mego konta

    -- powiadomienia mnie o naliczonej opłacie
    (gdyby nastąpiło to naliczenie)

    -- zapłacenia w moim imieniu (i ich pieniędzmi) owej opłaty
    (gdyby nastąpiło wiadome naliczenie)

    każdą lokatkę następne 7 zł miesięcznie?

    > Ale kto by teraz u nich trzymał pieniadze? :)

    Proponuję, aby biskupi rzymskokatoliccy nakazali swym podopiecznym
    (księżom) wykładanie w czasie kazań treści mniej więcej takiej:

    -- ten, kto nie płaci FMbankowi, pójdzie do piekła piechotą
    (podwożenie będzie zabronione!!! metra nie będzie!!!)

    Obawiam się jednak, że obecnie wprowadzenie takiej regulacji może być
    spóźnione, albowiem prezydent RP, Bronisław Komorowski kwestionuje
    (i to chyba publicznie) treść kazań!!!

    Mój Kościół (na razie jednoosobowy -- ale każdy Chrystusowy zaczyna
    się od jednoosobowości) stoi na stanowisku takim, iż:

    -- FM bank należy poddać ściślejszej kurateli prawa
    (kto by pomyślał o tym, że prawo jest ściśliwe,
    jak nie przymierzając -- powietrze)

    -- pracowniczkom należy zajrzeć do ich życiorysów
    (prawdopodobnie wykształcenie tychże jest spreparowane)

    -- uznać poczynania FMbanku za sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem
    (ponoć nie wolno szkodzić nawet swojej własnej firmie)
    po czym

    albo wezwać FMbank do rezygnacji z pobierania tych opłat
    (to raczej jest niańczeniem banku)

    albo zrezygnować z tego banku na rzecz błogosławionego
    spokoju i innych banków... :)
    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395