  • 1. Data: 2010-12-17 08:34:13
    Temat: FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@N...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20Z10 najlepsi okazali sie: 1.sys29 (113pkt), 2gie
    miejsce zajal Archangell (100pkt) a trzeci jest kroovka (95pkt). Zwyciezcom
    serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii przekroczyli 100 pkt..:).

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej
    serii kontraktow ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich
    zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych
    typowan..:)
    =
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11420952

    Open FW20Z10 2765

    Punkty

    DJ\(Dominik\ 3
    Safranek 2
    Loser 2
    sys29 1
    nospam 1
    kroovka 1

    KLASYFIKACJA

    sys29 113
    Archangell 100
    kroovka 95
    =======================
    Loser 94
    ASz 92
    DJ\(Dominik\ 78
    Darek 61
    Misiek 57
    Lech Dubrowski 50
    RySZARd 44
    kecef 31
    ST- LM 27
    Safranek 9
    Wolf 7
    Delfino Delphis 6
    nospam 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-12-17 08:41:42
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
    Od: k...@p...onet.pl

    Gratuleje anielskiemu systemowi ale tez szczegolnie Loserowi za zaciecie i
    AZowi za i jednak dobry wynik i prowadzenie tego fajnego konkursu,
    dyscyplinujacego przy okazji potrzebe wstawania do komputera rano.
    Mysle ze w najblizszej kolejce ASz jednak nie da tak sobie odebrac zwyciestwo-
    pamietam wyniki sprzed ilus tam miesiecy.

    Gratuluje i pozdrawiam

    kroovka a nie Renifer wiec wolę zieloną trawę.

  • 3. Data: 2010-12-17 08:43:15
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > sys29 113

    Gratulacje kolego Sys 29 :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-12-17 08:54:14
    Od: k...@p...onet.pl

    Ladny wynik:
    Gramy wirtualnie i tu jestes swietny-zatem jesli tego nie robiles to przeslez
    postepy obecne w EEX (prognoza 6 mln zl za obecne 1,5 mln i to na juz rynku
    regulowanym i wyniki oczywiste , o ile ktos nie zamknie granice wschodnie , w
    PSW Holding ( wyniki teraz i za rok znacznie wieksze, ale już w 2012 bedzie
    odwrotnie). Czesto o tym pisze ale:
    Skała drąży wode"
    :-)
    kroovka
    Mało o tym myślimy po ile w tych obu spółkach już siedzi naszych Funduszy po 3-
    4,99%.

    A obe spólki to pochodne kopalnianego wegla. To nadal nieodkryty surowiec ale
    docenimy go za pare lat.

  • 5. Data: 2010-12-17 09:00:46
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    Walka o trzeci stopien podium byla zacieta i trwala do ostatniego dnia. Niestety
    latka leca i kondycja juz nie taka...;)).. bo do polowy konkursu jakos mi szlo.
    Inna sprawa to ta poranna dyscyplina... kilka razy zaspalem i nie zdazylem
    poprawic typowania. Moze w nastepnej serii bedzie lepiej...;).

  • 6. Data: 2010-12-17 09:15:32
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    A jak tam Kroovka portfel na 2011 ?. Są już jakieś założenia ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-12-17 09:19:37
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Gratulacje dla czołówki i podziękowania w stronę Asza za prowadzenie.
    DJ

  • 8. Data: 2010-12-17 09:31:36
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    ASz <1...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Gratuluję kolegom dobrych wyników.
    Asz - podziękowania za nienaganne prowadzenie naszej zabawy.
    Powodzenia w następnej serii.

    pozdr.
    sys29

  • 9. Data: 2010-12-17 09:32:44
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):

    > Gratulacje kolego Sys 29 :).

    Dzięki, Endriu !!

    pozdr.
    sys29

  • 10. Data: 2010-12-17 09:39:53

    > sys29 113
    > Archangell 100
    > kroovka 95

    Kur.. zawsze drugi ;-))
    Gratulacje dla zwycięzcy!
    W następnej serii moje złoto będzie. ;-)

    Arch