  • 11. Data: 2010-12-17 09:52:31
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > regulowanym i wyniki oczywiste , o ile ktos nie zamknie granice
    wschodnie , w
    > PSW Holding ( wyniki teraz i za rok znacznie wieksze, ale już w 2012
    bedzie
    > odwrotnie). Czesto o tym pisze ale:
    > Skała drąży wode"
    > :-)
    > kroovka
    > Mało o tym myślimy po ile w tych obu spółkach już siedzi naszych Funduszy
    po 3-
    > 4,99%.
    >
    > A obe spólki to pochodne kopalnianego wegla. To nadal nieodkryty surowiec

    Podklejone pod Endriu, a tekst jakby do mnie ...
    Od dawna podziwiam Cię za wnikliwe analizy. Ja akcje kupuję bardzo rzadko.
    ( Gram na futach systemami mechanicznymi.) O EEX nie wiem nic, poza tym, że
    ma piękny wykres. Oczywiście żałuję, że go nie kupiłem, gdy jakiś czas temu
    namawiałeś forumowiczów. W przyszłym roku będę z uwagą przyglądał się
    Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

    pozdr.
    sys29

  • 12. Data: 2010-12-17 09:58:07
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

    Warto mieć na uwadzę że, Kroovka rekomendował również i Techmex ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-12-17 10:00:33
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Kur.. zawsze drugi ;-))
    > Gratulacje dla zwycięzcy!
    > W następnej serii moje złoto będzie. ;-)
    >

    > Arch

    Gratulacje za stówkę.
    Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
    abyś zdążył poprawić typowanie.

    pozdr.
    sys29

  • 14. Data: 2010-12-17 10:04:50
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
    > abyś zdążył poprawić typowanie.

    To "aniołku", to dla prawdziwego Archanioła prawie jak obelga :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-12-17 10:06:15
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):

    > Warto mieć na uwadzę że, Kroovka rekomendował również i Techmex ...

    Tak, ale na Techmexie można było stracić "tylko" 100%, a na EEX
    można było zarobić dużo więcej. Zresztą, gdybym przypadkiem kupił
    Techmex, to wywaliłoby mnie szybko na stopie.

    pozdr.
    sys29

  • 16. Data: 2010-12-17 10:10:27
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    > To "aniołku", to dla prawdziwego Archanioła prawie jak obelga :).

    Wygląda na to, że popełniłem nietakt. Wszystko przez to, że jestem
    słabo zorientowany w sprawach religijnych. Mam nadzieję, że Archanioł
    mi wybaczy. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 17. Data: 2010-12-17 12:26:31
    Od: " Archangell" <a...@g...pl>

    Ja wstaje dość wcześnie, tylko że muszę mojego Anioła 3-letniego odstawić do
    przedszkola. Dzisiaj w pracy byłem 7:59 i już nie zdążyłem typować.

    > Wygląda na to, że popełniłem nietakt. Wszystko przez to, że jestem
    > słabo zorientowany w sprawach religijnych. Mam nadzieję, że Archanioł
    > mi wybaczy. :-)

    Spokojnie. Asz czy Jap też mówią na mnie Anioł i się nie obrażam :-)

    Arch

  • 18. Data: 2010-12-17 16:42:50
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    > Kur.. zawsze drugi ;-))
    > Gratulacje dla zwyci&#234;zcy!
    > W nast&#234;pnej serii moje z&#179;oto b&#234;dzie. ;-)
    > Arch

    A moze Ty Aniolku jestes poprostu Aniolem Strozem sys29...;)

    gratuluje i pozdrawiam..ASz..

  • 19. Data: 2010-12-17 20:18:45
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Po pierwsze primo - wielkie podziewkowania dla Asz-a za bezbledne prowadzenie
    konkursu

    po drugie secundo - tym razem oficjalne gratulki dla Sysa29 i Archanioła za
    zwyciestwo i 3-cyfrowki

    po trzecie tertio -gratulki dla Kroovki za braz

    Po czwarte quatro - cos trzeba zrobic z regulaminem albo czyms , albo walka
    ograniczmy tylko do pozostalych miejsc

    Bo WSZYSTKIE EDYCJE 2010 R WYGRAL SYS:

    a pozostali troche sie co najwyzej "rotowali":

    a/ FW20H10

    KLASYFIKACJA KONCOWA

    sys29 77
    marzena 61
    Archangell 60
    ===================
    ASz 57
    kc 50
    RySZARd 45
    Loser 45

    b/ FW20M10

    sys29 94
    Loser 62
    Archangell 53
    ============
    marzena 48
    Darek 48
    ASz 47

    c/ FW20U10

    sys29 119
    marzena 115
    Loser 102
    ====================
    kroovka 88
    ASz 84
    Archangell 66

    d/ patrz nizej

    Po piate quinto (czy jak tam)- GDZIE JEST MARZENA??

    Moim zdaniem najpowaznijeszy kandydat(ta) do zdetronizowania (pojedynczego,
    bo calosciowego nikt nie ma szans chyba) Sys-a.

    Brak Marzeny zreszta troche mnie zdemobilizowal

    Po szoste-moze kiedys te moje drobne sugestie zmian w regulaminie zostana
    uwzglednione (??)

    Pozdrowko

    Loser

    +

    =
    > Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    > +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    > W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    > zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    > Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    > musi byc widoczny na grupie.
    >
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11420952

  • 20. Data: 2010-12-17 20:18:47