eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFW: ReklamacjaFW: Reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.n
    ask.pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele
    .dk!small.news.tele.dk!news-FFM2.ecrc.net!newsfeed.siemens.de!news.mch.sbs.de!n
    ot-for-mail
    From: "Boa" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: FW: Reklamacja
    Date: Mon, 19 Jan 2004 11:48:26 +0100
    Organization: Siemens Business Services
    Lines: 35
    Message-ID: <bugclr$fjc$1@news.mch.sbs.de>
    NNTP-Posting-Host: wro1580a.pl001.siemens.net
    X-Trace: news.mch.sbs.de 1074509307 15980 163.242.13.237 (19 Jan 2004 10:48:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...de
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jan 2004 10:48:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278625
    [ ukryj nagłówki ]

    Poszło do Masterlinka i mBanku.
    Ciekawe, czy się tym ktoś w w/w instytucjach zainteresuje. Jak sądzicie?

    Pozdrr.,
    Boa.

    ------------------------------------
    Dzień dobry,
    17. stycznia 2004 roku miałem umówioną wizytę kuriera firmy Masterlink
    Express w związku z przyznanym kredytem odnawialnym w mBanku. Kurier ten
    miał dostarczyć dokumenty z banku a następnie zabrać je podpisane przeze
    mnie i moją małżonkę.
    Chciałbym złożyć skargę na sposób potraktowania mnie jako klienta mBanku
    przez owego kuriera. Pan ten tak bardzo się spieszył, że nie pozwolił mi na
    przeczytanie treści umowy i wniosku kredytowego, tłumacząc się, że mBank
    wszystkie podpisane przeze mnie dokumenty odeśle mi pocztą i wówczas będę
    miał czas na zapoznanie się z ich treścią, a on teraz nie ma czasu czekać,
    aż ja je wszystkie przeczytam! Dodał, że przecież mam 10 dni na
    zrezygnowanie z kredytu po podpisaniu umowy. Przecież takie postępowanie
    jest skandaliczne! Ten człowiek próbował uniemożliwić mi zapoznanie się z
    treścią dokumentów, na których miałem złożyć swój podpis. Jego aroganckie
    zachowanie i prostackie tłumaczenie się brakiem czasu jest moim zdaniem
    niedopuszczalne. W dokumentach mBanku wyraźnie jest zaznaczone, że przed
    podpisaniem mam obowiązek zapoznać się z ich treścią.
    Nie muszę chyba mówić, że takie zachowanie się kuriera, mimo że nie jest on
    pracownikiem mBanku, ma znaczący wpływ na wizerunek banku w oczach klientów.
    Bardzo proszę o wyciągnięcie odpowiednich wniosków wobec tego Pana. Jako że
    nie znam jego imienia i nazwiska, podaję nr przesyłki umieszczony na liście
    przewozowym: ***. Kurier umówiony był na wizytę przy ul. *** w ***, w sobotę
    17. stycznia między godziną 13:00 a 14:00.

    P.S. Z treścią umowy i wniosku zdążyłem się pobieżnie zapoznać.
    ----------------------------------------------------
    --------------


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1