-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.n
ask.pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele
.dk!small.news.tele.dk!news-FFM2.ecrc.net!newsfeed.siemens.de!news.mch.sbs.de!n
ot-for-mail
From: "Boa" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: FW: Reklamacja
Date: Mon, 19 Jan 2004 11:48:26 +0100
Organization: Siemens Business Services
Lines: 35
Message-ID: <bugclr$fjc$1@news.mch.sbs.de>
NNTP-Posting-Host: wro1580a.pl001.siemens.net
X-Trace: news.mch.sbs.de 1074509307 15980 163.242.13.237 (19 Jan 2004 10:48:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@s...de
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jan 2004 10:48:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278625
[ ukryj nagłówki ]Poszło do Masterlinka i mBanku.
Ciekawe, czy się tym ktoś w w/w instytucjach zainteresuje. Jak sądzicie?
Pozdrr.,
Boa.
------------------------------------
Dzień dobry,
17. stycznia 2004 roku miałem umówioną wizytę kuriera firmy Masterlink
Express w związku z przyznanym kredytem odnawialnym w mBanku. Kurier ten
miał dostarczyć dokumenty z banku a następnie zabrać je podpisane przeze
mnie i moją małżonkę.
Chciałbym złożyć skargę na sposób potraktowania mnie jako klienta mBanku
przez owego kuriera. Pan ten tak bardzo się spieszył, że nie pozwolił mi na
przeczytanie treści umowy i wniosku kredytowego, tłumacząc się, że mBank
wszystkie podpisane przeze mnie dokumenty odeśle mi pocztą i wówczas będę
miał czas na zapoznanie się z ich treścią, a on teraz nie ma czasu czekać,
aż ja je wszystkie przeczytam! Dodał, że przecież mam 10 dni na
zrezygnowanie z kredytu po podpisaniu umowy. Przecież takie postępowanie
jest skandaliczne! Ten człowiek próbował uniemożliwić mi zapoznanie się z
treścią dokumentów, na których miałem złożyć swój podpis. Jego aroganckie
zachowanie i prostackie tłumaczenie się brakiem czasu jest moim zdaniem
niedopuszczalne. W dokumentach mBanku wyraźnie jest zaznaczone, że przed
podpisaniem mam obowiązek zapoznać się z ich treścią.
Nie muszę chyba mówić, że takie zachowanie się kuriera, mimo że nie jest on
pracownikiem mBanku, ma znaczący wpływ na wizerunek banku w oczach klientów.
Bardzo proszę o wyciągnięcie odpowiednich wniosków wobec tego Pana. Jako że
nie znam jego imienia i nazwiska, podaję nr przesyłki umieszczony na liście
przewozowym: ***. Kurier umówiony był na wizytę przy ul. *** w ***, w sobotę
17. stycznia między godziną 13:00 a 14:00.
P.S. Z treścią umowy i wniosku zdążyłem się pobieżnie zapoznać.
----------------------------------------------------
--------------
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie