eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFinanse Orange nie chce zamknac mi konta.Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.
  • Data: 2014-11-05 07:36:11
    Temat: Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello,

    zawarlem przelewem umowe o prowadzenie konta z Orange Finanse. Jednak sie
    rozmyslilem i w regulaminowym czasie 14 dni wyslalem odstapienie od tej umowy. No i
    sie zaczela jazda. Nie chca mi zamknac konta. Prosze o porade w jaki sposob pozbyc
    sie niesfornych upierdliwcow, ktorzy sie sami nie trzymaja regulaminow na podstawie
    ktorych zawierane sa umowy z klientami ?

    Pzd

    Osilek

    Dnia 29 października 2014 11:45 Orange Finanse -
    Kontakt<k...@o...com.pl> napisał(a):



    Szanowny Panie,

    informuję, że dyspozycja numer DSO116255530 - Odstąpienie od umowy
    została odrzucona. Powodem odrzucenia jestbrak kontaktu telefonicznego w
    celu potwierdzenia dyspozycji.


    Informuję o możliwości samodzielnego złożenia wybranych dyspozycji
    oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym.


    Z poważaniem,
    Ewa Siniawska-Mazepus
    Konsultant

    ----------------------------------------------------
    ------------------------
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    ----------------------------------------------------
    ------------------------


    Witam,

    prosze o wskazanie punktu regulaminu nakazujacego/zobowiazujacego moja
    osobe do telefonicznego potwierdzenia zgloszonej dyspozycji.


    Dyspozycja zostala zgloszona pisemnie w regulaminowym przeze mnie terminie,
    tak wiec powinna zostac wypelniona przez Bank. Jest to moje oswiadczenie
    woli.

    W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na
    Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych.

    Z powazaniem

    XXX

    ----------------------------------------------------
    ------------------------
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    ----------------------------------------------------
    ------------------------


    Szanowna Pani,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    W odpowiedzi na Pani e-mail uprzejmie informuję, że niestety nie ma
    możliwości wskazania Pani konkretnego punktu regulaminu, na podstawie
    którego jest niezbędne potwierdzenie złożenia dyspozycji drogą
    telefoniczną.

    Taka jest obecnie obowiązująca procedura banku, dzięki czemu nie ma
    możliwości realizacji tej dyspozycji poprzez dostarczenie do banku
    dokumentu, który nie został złożony przez prawowitego właściciela
    rachunku.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pani kompletne.


    W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej
    wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/>;

    Z poważaniem
    Patrycja Juźwicka
    Biuro Obsługi Klientów

    ----------------------------------------------------
    ------------------------
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    ----------------------------------------------------
    ------------------------



    Witam,

    generalnie jednym z kanalow dostepu jest kontakt mailowy lub forma pisemna.
    Jestem niesamowicie ciekaw w jaki sposob chcecie Panstwo przeprowadzic ten proces w
    przypadku osoby gluchoniemej.

    W zwiazku z powyzszym informuje o zlozeniu skargi do KNF.

    Z powazaniem

    R.Brandt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1