-
X-Received: by 10.140.17.69 with SMTP id 63mr842qgc.10.1415169371848; Tue, 04 Nov
2014 22:36:11 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.17.69 with SMTP id 63mr842qgc.10.1415169371848; Tue, 04 Nov
2014 22:36:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
r10no4010436igi.0!news-out.google.com!u5ni22qab.1!nntp.google.com!u7no2501143qa
z.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Tue, 4 Nov 2014 22:36:11 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.138.237;
posting-account=OBNnpAoAAAB5Int5qK2azaSbhlGJGqlA
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.237
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Finanse Orange nie chce zamknac mi konta.
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 05 Nov 2014 06:36:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606796
[ ukryj nagłówki ]Hello,
zawarlem przelewem umowe o prowadzenie konta z Orange Finanse. Jednak sie
rozmyslilem i w regulaminowym czasie 14 dni wyslalem odstapienie od tej umowy. No i
sie zaczela jazda. Nie chca mi zamknac konta. Prosze o porade w jaki sposob pozbyc
sie niesfornych upierdliwcow, ktorzy sie sami nie trzymaja regulaminow na podstawie
ktorych zawierane sa umowy z klientami ?
Pzd
Osilek
Dnia 29 października 2014 11:45 Orange Finanse -
Kontakt<k...@o...com.pl> napisał(a):
Szanowny Panie,
informuję, że dyspozycja numer DSO116255530 - Odstąpienie od umowy
została odrzucona. Powodem odrzucenia jestbrak kontaktu telefonicznego w
celu potwierdzenia dyspozycji.
Informuję o możliwości samodzielnego złożenia wybranych dyspozycji
oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym.
Z poważaniem,
Ewa Siniawska-Mazepus
Konsultant
----------------------------------------------------
------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------------
------------------------
Witam,
prosze o wskazanie punktu regulaminu nakazujacego/zobowiazujacego moja
osobe do telefonicznego potwierdzenia zgloszonej dyspozycji.
Dyspozycja zostala zgloszona pisemnie w regulaminowym przeze mnie terminie,
tak wiec powinna zostac wypelniona przez Bank. Jest to moje oswiadczenie
woli.
W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na
Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych.
Z powazaniem
XXX
----------------------------------------------------
------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------------
------------------------
Szanowna Pani,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W odpowiedzi na Pani e-mail uprzejmie informuję, że niestety nie ma
możliwości wskazania Pani konkretnego punktu regulaminu, na podstawie
którego jest niezbędne potwierdzenie złożenia dyspozycji drogą
telefoniczną.
Taka jest obecnie obowiązująca procedura banku, dzięki czemu nie ma
możliwości realizacji tej dyspozycji poprzez dostarczenie do banku
dokumentu, który nie został złożony przez prawowitego właściciela
rachunku.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pani kompletne.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej
wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/>;
Z poważaniem
Patrycja Juźwicka
Biuro Obsługi Klientów
----------------------------------------------------
------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------------
------------------------
Witam,
generalnie jednym z kanalow dostepu jest kontakt mailowy lub forma pisemna.
Jestem niesamowicie ciekaw w jaki sposob chcecie Panstwo przeprowadzic ten proces w
przypadku osoby gluchoniemej.
W zwiazku z powyzszym informuje o zlozeniu skargi do KNF.
Z powazaniem
R.Brandt
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże