    From: mariusz <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Formuła w Excelu dotycząca naliczania odsetek w mBanku
    Date: Sat, 15 Jul 2006 20:48:24 +0200

    Witam, robię sobie zestawienie w Excelu ile to mi bank nalicza odsetek
    itp, oraz jak się marnują pieniądze dla podatku Belki. Brak mi pomysłu
    jak stworzyć taką formułę aby automatycznie obliczała miesięczne
    naliczanych mi odsetek. Problem polega na tym, że gdy wpłacam na eMax
    plus, odsetki są naliczane od momentu wpłaty tej kwoty. Nie wiem czy
    wiecie o co mnie chodzi. Może ktoś robi coś podobnego :-]