  • 1. Data: 2006-07-15 18:48:24
    Temat: Formuła w Excelu dotycząca naliczania odsetek w mBanku
    Od: mariusz <e...@i...pl>

    Witam, robię sobie zestawienie w Excelu ile to mi bank nalicza odsetek
    itp, oraz jak się marnują pieniądze dla podatku Belki. Brak mi pomysłu
    jak stworzyć taką formułę aby automatycznie obliczała miesięczne
    naliczanych mi odsetek. Problem polega na tym, że gdy wpłacam na eMax
    plus, odsetki są naliczane od momentu wpłaty tej kwoty. Nie wiem czy
    wiecie o co mnie chodzi. Może ktoś robi coś podobnego :-]

  • 2. Data: 2006-07-15 18:59:09
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    mariusz (news:e9bde4$np9$1@nemesis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > naliczane od momentu wpłaty tej kwoty. Nie wiem czy wiecie o co mnie
    > chodzi. Może ktoś robi coś podobnego :-]

    Ostatnio męczę Excela na wszystkie strony. Mogę Ci formułę napisać, ale
    opisz dokładnie warunki.

    R.

  • 3. Data: 2006-07-15 19:07:21
    Od: mariusz <e...@i...pl>

    > Ostatnio męczę Excela na wszystkie strony. Mogę Ci formułę napisać, ale
    > opisz dokładnie warunki.

    Ehm, sory ale to nieaktualne bo przecież konto eMax plus ma zmienne
    oprocentowanie, co innego gdyby to była lokata.

  • 4. Data: 2006-07-15 19:21:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariusz" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naliczane od momentu wpłaty tej kwoty. Nie wiem czy wiecie o co mnie
    > chodzi. Może ktoś robi coś podobnego :-]

    Naliczanie odsetek niezaleznie od banku jest takie samo. Musisz miec zawsze
    dla celow obliczeniowych saldo na danym rachunku na koniec dnia i obliczasz
    odsetki za ten dzien i tak identycznie dla nastepnych dni. Suma odsetek z
    poszczegolnych dni daje kwote naliczona przez bank. Potem stosujesz zasady
    zaokraglania sumy do pelnych zl(podstawa opodatkowania), obliczamy podatek i
    zaokraglamy znow do pelnych zlotych.

  • 5. Data: 2006-07-15 19:34:30
    Od: mariusz <e...@i...pl>

> [...]
    > zaokraglania sumy do pelnych zl(podstawa opodatkowania), obliczamy podatek i

    Jaki jest procent dziennie w mBanku na rachunku eMax plus?

  • 6. Data: 2006-07-15 19:38:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Jaki jest procent dziennie w mBanku na rachunku eMax plus?
    3,60%

  • 7. Data: 2006-07-15 19:54:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "mariusz" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki jest procent dziennie w mBanku na rachunku eMax plus?

    0,036/365

    marekz