  • 1. Data: 2005-12-08 19:40:14
    Temat: Fortis
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    Złozylem dziś dokumenty i na dzien dobry dowiedzialem sie, ze minimum to
    miesiąc. Ale po dalszej rozmowie miły człowiek powiedział, ze jeśli
    określona przeze mnie data to 28 grudnia, to mozna spróbować. A ja mu na to:
    składam wnioski do 5-6 banków, kto pierwszy i tańszy ten wygrywa. A poza tym
    od 12 grudnia podwyższają marzę do 2%, oczywiście decyduje data złożenia
    wniosku.

  • 2. Data: 2005-12-08 19:48:29
    Temat: Re: Fortis
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to: składam wnioski do 5-6 banków, kto pierwszy i tańszy ten wygrywa. A
    > poza tym od 12 grudnia podwyższają marzę do 2%, oczywiście decyduje data
    Zapomnialem dodac, ze chodzi o kredyt hipoteczny :-)

  • 3. Data: 2005-12-08 23:30:56
    Od: maho <m...@p...net>

    Taddy napisał(a):
    > Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Zapomnialem dodac, ze chodzi o kredyt hipoteczny :-)

    Chyba też zapomniałeś dodać w jakim celu piszesz na grupę. Chyba że się
    chcesz po prostu pochwalić?

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-12-09 06:35:31
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    > Chyba też zapomniałeś dodać w jakim celu piszesz na grupę. Chyba że się
    > chcesz po prostu pochwalić?

    Tylko czym tu się chwalić? ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-12-09 08:18:27
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > Tylko czym tu się chwalić? ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    OK, skoro nie zauważyliście nic wartościowego w moim poscie to wersja dla
    was brzmi: "tak, chcę się pochwalić"

    Ale z pewnością tego posta przeczytało sporo osób, dla których były tam
    istotne informacje, nie mierzcie wszystkich swoją miarą i nie zaśmiecajcie
    grupy bezsensownymi odpowiedziami.
    EOT

  • 6. Data: 2005-12-09 08:50:51
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    A gdzie bez prowizji, ewentualnie z małą prowizją i oprocentowaniem?

  • 7. Data: 2005-12-09 13:34:35
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

> [...]
    > istotne informacje, nie mierzcie wszystkich swoją miarą i nie zaśmiecajcie

    Naraziłeś sie grupce na grupie która specjalizuje się w kreowaniu opinni na
    zlecenie. Z niechęcią patrzą na niezbyt pozytywne opinie o zleceniodawcach.
    Poprostu olej ich.

    jkolina

  • 8. Data: 2005-12-09 15:46:29
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

> [...]
    >zlecenie. Z niechęcią patrzą na niezbyt pozytywne opinie o zleceniodawcach.

    Prezent dla ciebie trollu, za zasługi w podszywaniu się pod innych i aby
    osuszyć twoje łzy rozgoryczenia postawą grupy:

    http://skocz.pl/dla_koliny
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl