  • 1. Data: 2005-12-08 19:50:24
    Temat: Spłata KK w mBanku
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam małe pytanko.

    Mam KK VISA Classic, na eKoncie limit kredytowy i kilka dni temu ustawiłem
    sobie automatyczną spłatę KK na 100%

    Dzisiaj przypada termin spłaty i chciałem się dowiedzieć o której godzinie
    bank ściągnie z eKonta pieniążki. Z informacji z mLinii wiem że pieniążki
    powinny być zapewnione o 20:00 (mam kredyt odnawialny więc były zapewnione)

    Czy jeśli ręcznie bym spłacił kwotę minimalną to resztę system spłaci do
    100%

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-08 19:56:25
    Temat: Re: Spłata KK w mBanku
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    > zapewnione)
    >
    > Czy jeśli ręcznie bym spłacił kwotę minimalną to resztę system spłaci do

    Tak. Trochę stare http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0011 ale w tej
    kwestii chyba nic się nie zmieniło.

    Pozdr.
    K.K.

  • 3. Data: 2005-12-08 20:07:01
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Tak. Trochę stare http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0011 ale w tej
    > kwestii chyba nic się nie zmieniło.

    Dzięki.

    A może wiesz o której godzinie system pobiera tę kasę z konta czy dzieje się
    to o północy, tzn. 23:59:59 żeby było jeszcze z data dzisiejszą ?

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-12-08 20:09:45
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > A może wiesz o której godzinie system pobiera tę kasę z konta czy dzieje
    się
    > to o północy, tzn. 23:59:59 żeby było jeszcze z data dzisiejszą ?

    Pytanie już nieaktualne, właśnie system dokonał spłaty czyli około 21:05

  • 5. Data: 2005-12-08 20:11:58
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Dzięki.
    >
    > A może wiesz o której godzinie system pobiera tę kasę z konta czy dzieje
    > się to o północy, tzn. 23:59:59 żeby było jeszcze z data dzisiejszą ?

    Miałem obserwować, ale zapominałem ;-)
    Na forum mBanku były opisywane jakieś przypadki ściągania sporo po 21:00,
    jednak nie mogę tego potwierdzić.

    Pozdr.
    K.K.

  • 6. Data: 2005-12-08 21:15:36
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Miałem obserwować, ale zapominałem ;-)
    > Na forum mBanku były opisywane jakieś przypadki ściągania sporo po 21:00,
    > jednak nie mogę tego potwierdzić.

    OK. U mnie było około 21:09 tak się załogowałem