-
1. Data: 2007-10-09 21:57:21
Temat: Fortis: błąd logowania = przerwa techniczna
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
Bardzo przyjazne ma Fortis komunikaty błędów
przy logowaniu do systemu Pl@net ;-)
Przerwa techniczna do 8 rano, strona logowania tylko beka: błąd logowania,
a w aktualnościach ani słowa o przerwie ...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2007-10-10 06:23:53
Temat: Re: Fortis: błąd logowania = przerwa techniczna
Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>
O ile mi wiadomo, to nie jednorazowy przypadek tylko funkcjonalność systemu.
Po 21:00 system jest off-line. Można o tym poczytać w FAQ.
1. Jak często jest aktualizowana jest baza danych Pl@net?
W ciągu dnia (do godziny 21:00) system Pl@net jest połączony z głównym
systemem księgowym banku w trybie on-line. Oznacza to, że wszystkie
dyspozycje składane poprzez Pl@net są realizowane na bieżąco (w przypadku
przelewów do innych banków z zachowaniem godzin sesji ELIXIR). Analogicznie
wszystkie zmiany na rachunku (zmiany salda, księgowania transakcji, blokady
środków na transakcje kartami płatniczymi) są od razu widoczne w systemie
Pl@net.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2007-10-10 07:44:50
Temat: Re: Fortis: błąd logowania = przerwa techniczna
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> O ile mi wiadomo, to nie jednorazowy przypadek tylko funkcjonalność systemu.
> Po 21:00 system jest off-line. Można o tym poczytać w FAQ.
Można, ale off-line nie znaczy power-off.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl