eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis: błąd logowania = przerwa technicznaRe: Fortis: błąd logowania = przerwa techniczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "mnemotechnik" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis: błąd logowania = przerwa techniczna
    Date: Wed, 10 Oct 2007 06:23:53 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <fehr5p$d55$1@inews.gazeta.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.108.194.217
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1191997433 13477 172.20.26.242 (10 Oct 2007 06:23:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Oct 2007 06:23:53 +0000 (UTC)
    X-User: catastropha
    X-Forwarded-For: 192.168.24.105
    X-Remote-IP: 193.108.194.217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:427629
    [ ukryj nagłówki ]

    O ile mi wiadomo, to nie jednorazowy przypadek tylko funkcjonalność systemu.
    Po 21:00 system jest off-line. Można o tym poczytać w FAQ.
    1. Jak często jest aktualizowana jest baza danych Pl@net?

    W ciągu dnia (do godziny 21:00) system Pl@net jest połączony z głównym
    systemem księgowym banku w trybie on-line. Oznacza to, że wszystkie
    dyspozycje składane poprzez Pl@net są realizowane na bieżąco (w przypadku
    przelewów do innych banków z zachowaniem godzin sesji ELIXIR). Analogicznie
    wszystkie zmiany na rachunku (zmiany salda, księgowania transakcji, blokady
    środków na transakcje kartami płatniczymi) są od razu widoczne w systemie
    Pl@net.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.10.07 07:44 S.T.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1