  • 1. Data: 2005-08-30 08:47:09
    Temat: Fundusz PIONEER - jakie doświadczenia
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Chciałem się zapytać czy warto w to wejść i w tym oszczędzać?

    Jak się kształtują zyski w ostatnich latach?

    Na oficjalnej stronie jakieś takie informacje są co do mnie nie trafiają.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2005-08-30 08:56:15
    Temat: Re: Fundusz PIONEER - jakie doświadczenia
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witaj Jacku,

    jak dla mnie Pionner wykorzystuje swoją pozycję a to nie jest dobre dla
    klienta.

    Jest najwiekszy ale nie najlepszy. Sa lepsze fundusze.
    Ma spore prowizje a zyski bez kokosów.

    Sprawdz lepiej na www.co.multibank.pl wyniki i sobie porównaj z Pionnerem.
    Wielkość nie równa jakości o tym trzeba pamietać

    Pozdrawiam
    Tomek
    http://www.finanseosobiste.pl

  • 3. Data: 2005-08-30 11:34:23
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    > Sprawdz lepiej na www.co.multibank.pl wyniki i sobie porównaj z Pionnerem.

    A gdzie mogę szukać jak cena szła w czasie?

    Bo na oficjalnej stronie nie znalazłem

    Jacek

  • 4. Data: 2005-08-30 12:21:46
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Agent0700 napisał(a):

    > A gdzie mogę szukać jak cena szła w czasie?
    >
    > Bo na oficjalnej stronie nie znalazłem
    >
    > Jacek

    http://www.efund.pl/

    -> wartości jednostek -> tekstowo lub graficznie

    pozdrawiam
    --
    oboista

  • 5. Data: 2005-08-30 20:22:00
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Chciałem się zapytać czy warto w to wejść i w tym oszczędzać?

    www.fundusze.onet.pl
    - tam mozesz sobie porownywac do woli - pamietaj jednak o roznych prowizjach,
    ktore moga zmienic wyniki.

    sebastian