  • 1. Data: 2005-08-30 08:25:56
    Temat: proste pytanie o supermarket FI w mbanku
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    mam uprzejme pytanie - jezeli danego dnia sprzedaje jednoski FI w SFI
    mbanku, to po cenie z jakiego dnia? Czy jest to rozne dla roznych
    funduszy? Chodzi mi np o BPH top europa.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 2. Data: 2005-08-30 08:52:17
    Temat: Re: proste pytanie o supermarket FI w mbanku
    Od: "Tomasz Bar" <t...@N...gazeta.pl>

    Witaj,

    Wszystko zależy od godziny złożenia dyspozycji.
    Poszukaj takiej informacji w opisie funduszy.
    Jeśli np. zlozysz dyzpozycje umożenia jednostek do godz. 10 moga byc
    zrealizowane tego samego dnia, a po 10 juz nastepnego.
    Fundusze maja rózne godziny rozliczeń.

    Czasem ma to znaczenie bo przewidujac obsuniecie na GPW kazdy dzien ma
    znaczenie.
    Myślę że grunt to znac te godziny.
    Multibank w swoim centrum oszczedzania podaje takie dane wiec i mBank
    powinien miec
    Pozdrawiam
    Tomek
    http://www.finanseosobiste.pl

  • 3. Data: 2005-08-30 08:52:25
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > mam uprzejme pytanie - jezeli danego dnia sprzedaje jednoski FI w SFI
    > mbanku, to po cenie z jakiego dnia? Czy jest to rozne dla roznych
    > funduszy? Chodzi mi np o BPH top europa.

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/narzedzi
    a/tab_odk.html
    na dole tabeli wstaw wlasciwa date i dla danego funduszu odcztaj date
    odkupienia (data wyceny) i date potwierdzenia, czyli dzien, w którym pojawi
    sie informacja o juz zrealizowanej transakcji.
    Pozdr.
    K.K.

  • 4. Data: 2005-08-30 11:55:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 30 Aug 2005 10:52:25 +0200, w <43141e54$1@news.home.net.pl>, "K.K."
    <e...@d...wytnij.pl> napisał(-a):

> [...]
    > odkupienia (data wyceny) i date potwierdzenia, czyli dzien, w którym pojawi
    > sie informacja o juz zrealizowanej transakcji.

    A potem grzecznie czekaj na kasę, bo fundusze mają nawet tydzień na przelanie
    ci twoich pieniążków :)

  • 5. Data: 2005-08-30 15:24:20
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-30 13:55, r...@a...net.pl napisał(a):

    a/tab_odk.html

    > A potem grzecznie czekaj na kasę, bo fundusze mają nawet tydzień na
    > przelanie
    > ci twoich pieniążków :)

    A zdarzyło Ci się czekać tydzień?

    Gree

  • 6. Data: 2005-08-30 15:58:23
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Tue, 30 Aug 2005 17:24:20 +0200 Gree <g...@T...o2.pl> wrote:

    > A zdarzyło Ci się czekać tydzień?

    ja czekałem tydzień (6 dni dokładnie) ale na konwersję. Równie dobrze mogą w
    tydzień realizować odkupienie, jeśli akurat wartość funduszu maleje :/

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x0000004A

  • 7. Data: 2005-08-30 17:14:17
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-30 17:58, Rafał Krupiński napisał(a):

    > ja czekałem tydzień (6 dni dokładnie) ale na konwersję. Równie dobrze
    > mogą w
    > tydzień realizować odkupienie, jeśli akurat wartość funduszu maleje :/

    Konwersja to jednak umorzenie a potem nabycie - czyli podwójna operacja.

    Gree

  • 8. Data: 2005-08-30 17:23:42
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Tue, 30 Aug 2005 19:14:17 +0200 Gree <g...@T...o2.pl> wrote:

    > Konwersja to jednak umorzenie a potem nabycie - czyli podwójna operacja.

    nie prawda - pieniądze nie wychodzą z tfi

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x0000004B

  • 9. Data: 2005-08-30 18:39:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 30 Aug 2005 17:24:20 +0200, w <df1tn4$gco$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <g...@T...o2.pl> napisał(-a):

    > A zdarzyło Ci się czekać tydzień?

    6 dni

  • 10. Data: 2005-08-30 19:31:58
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-30 19:23, Rafał Krupiński napisał(a):

    > nie prawda - pieniądze nie wychodzą z tfi

    Eh. Gdzie w mojej wypowiedzi pisze, że pieniądze wychodzą z TFI?

    Dyspozycja konwersji obejmuje jednoczesnie odkupienie jednostek danego
    funduszu oraz nabycie (za środki z odkupienia) jednostek innego funduszu
    w obrębie tego samego Towarzystwa. Dwie operacje jak byk.

    Gree