  • 11. Data: 2003-07-01 08:49:18
    Temat: Re: Fuzja prawna banków Nordea i LG Petro zakończona
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "bwwald" <b...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bdrc6j$1m6$1@flis.man.torun.pl...
    > A może ktoś z dawnych klientów Nordeabank wie po jakim czasie bezczynnosci
    > po zalogowaniu system mnie automatycznie rozłączy, bo z komunikatu widzę,
    że
    > cały czas jestem zalogowany.

    Ja nie jestem dawny, a obecny, ale sesja wygasa po około 10 minutach.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2003-07-01 10:23:56
    Od: k...@p...onet.pl

    Z tego co sie dowiedzialem, nie planuja wprowadzac oplat za prowadzenie i
    przelewy zewn w dawnym LGnet, ale rowniez nie bedzie nowych kont tego typu. Nie
    bedzie tez rozwijana oferta o dodatkowe karty platnicze, etc. Beda oplaty
    wieksze, za uslugi dodatkowe oraz np za wydanie karty maestro. Podobno bedzie
    promocja na zamiane konta LGnet na Nordea z latwa do uzyskania niz normalnie
    linia kredytowa i karte wypukla.

  • 13. Data: 2003-07-01 11:58:44
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bdrc6j$1m6$...@f...man.torun.pl,

    > Moze skasuj cookie, a nuz pomoze?

    Nic to niestety nie dało. Nawet logowanie z innego systemu niż M$ również.
    Cały czas błąd o trwajacej już/jeszczej sesji. W końcu zadzwoniłem na ich
    infolinię. I tu pierwsze miłe zaskoczenie. Konsultantka poczatkowo próbowała
    mi coś mówić o bezpośrednim logowaniu, ale w końcu zrozumiała o co mi
    chodzi i skierowała mnie do konsultanta. Ten nie potrzebował nawet
    kilkadziesiąt sekund, aby również "wykapować" problem. Powiedział, że zaraz
    sprawdzi i postara sie to naprawić. Po kilku minutach mogłem się zalogować.
    Oczywiście była tam błędna informacja o ostatnim logowaniu ok. godz 13 (od
    8.30 nie mogłem sie poprawnie zalogować), ale wydaje, że teraz wszystko
    działa poprawnie. Podsumowując: "+" za szybkie naprawienie błędu od chwili
    zgłoszenia, "-" za powstanie błędu i przestroga na przyszłość dla innych,
    którzy chcieliby zbytnio testować ;)

    Waldek

  • 14. Data: 2003-07-02 12:18:09
    Od: k...@a...pl

    Własnie dowiedziałem się, ze prawdopodobnie do listopada będą jeszcze oddzielne
    rachunki LG i SOLO a potem wszystkie LG będą przekształcane na Solo....i
    oczywiście koniec z darmowymi przelewami i prowadzeniem rachunku.....
    Więc jak ktoś sie nie zgodzi na nowe warunki to do widzenia.
    Oferta Nordea jest bardzo kiepska w stosunku do LG....więc prawdopodobnie dużo
    klientów odpłynie.
    Dobrze że jest jeszcze mBank ;)))
    Pozdrawiam wszystkich