eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFuzja prawna banków Nordea i LG Petro zakończonaRe: Fuzja prawna banków Nordea i LG Petro zakończona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!not-for-mail
    From: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fuzja prawna banków Nordea i LG Petro zakończona
    Date: Tue, 1 Jul 2003 13:58:44 +0200
    Organization: TORMAN
    Lines: 29
    Message-ID: <bdrt1k$1uj$1@flis.man.torun.pl>
    References: <bdq4nl$nmo$1@news.onet.pl> <bdra6h$sda$1@flis.man.torun.pl>
    <bdrbai$gkq$1@topaz.icpnet.pl> <bdrc6j$1m6$1@flis.man.torun.pl>
    <bdrfih$jo0$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: imp58.ifmpan.poznan.pl
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1057060724 2003 150.254.201.58 (1 Jul 2003 11:58:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jul 2003 11:58:44 GMT
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248845
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bdrfih$jo0$1@topaz.icpnet.pl...
    > bdrc6j$1m6$...@f...man.torun.pl,
    > bwwald <b...@w...onet.pl>:
    >
    > > A może ktoś z dawnych klientów Nordeabank wie po jakim czasie
    > > bezczynnosci po zalogowaniu system mnie automatycznie rozłączy, bo z
    > > komunikatu widzę, że cały czas jestem zalogowany.
    >
    > Moze skasuj cookie, a nuz pomoze?

    Nic to niestety nie dało. Nawet logowanie z innego systemu niż M$ również.
    Cały czas błąd o trwajacej już/jeszczej sesji. W końcu zadzwoniłem na ich
    infolinię. I tu pierwsze miłe zaskoczenie. Konsultantka poczatkowo próbowała
    mi coś mówić o bezpośrednim logowaniu, ale w końcu zrozumiała o co mi
    chodzi i skierowała mnie do konsultanta. Ten nie potrzebował nawet
    kilkadziesiąt sekund, aby również "wykapować" problem. Powiedział, że zaraz
    sprawdzi i postara sie to naprawić. Po kilku minutach mogłem się zalogować.
    Oczywiście była tam błędna informacja o ostatnim logowaniu ok. godz 13 (od
    8.30 nie mogłem sie poprawnie zalogować), ale wydaje, że teraz wszystko
    działa poprawnie. Podsumowując: "+" za szybkie naprawienie błędu od chwili
    zgłoszenia, "-" za powstanie błędu i przestroga na przyszłość dla innych,
    którzy chcieliby zbytnio testować ;)

    Waldek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1