eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Bank Mieszkaniowy i wpisy w BIK (chciałem refinansować kredyt hipoteczny w GE)GE Bank Mieszkaniowy i wpisy w BIK (chciałem refinansować kredyt hipoteczny w GE)
  • Data: 2006-11-28 17:20:32
    Temat: GE Bank Mieszkaniowy i wpisy w BIK (chciałem refinansować kredyt hipoteczny w GE)
    Od: Wojtek <w...@t...pro24.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

    Z wielkim zdziwieniem (uważam się za dobrego płatnika kredytu
    hipotecznego w GE) stwierdziłem ze inny bank odmówił mi kredytu ze
    względu na "występujące na raporcie z BIK opóźnienia w spłatach .."

    Wystąpiłem do BIK o raport standardowy i o mało nie padłem.
    Kilka ostatnich spłat rat kredytu oznaczone jako opóźnione o 6 dni !

    Zadzwoniłem do infolinii GE i zrobiłem awanturę.
    Wysłałem fax z żądaniem sprostowania i w tydzień później otrzymałem list
    z GE z przeprosinami (!) i informacją że wysyłają sprostowanie do BIK!

    Dopiero teraz skojarzyłem że moje "spóźnione wpłaty" przypadały w
    miesiącach bezpośrednio po tym jak wystąpiłem o opinię kredytową (jak
    zaczynałem myśleć o refinansowaniu kredytu GE).

    Co więcej jak rozmawiałem z infolinią to złożono mi ofertę szybkiej
    pożyczki hipotecznej (do 70tys PLN) jeśli zdecyduję sie na kontynuowanie
    umowy kredytowej.

    Jestem pewien, że w GE celowo manipulują danymi aby w ten prymitywny
    sposób utrudnić refinansowanie kredytu co (ich zdaniem) zwiększa
    "szansę" zatrzymania klienta...

    Czy ktoś miał podobne doświadczenia z tym bankiem ?

    Wojtek