eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Mieszkaniowy - dziwne pojęcie czasuGE Mieszkaniowy - dziwne pojęcie czasu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: zdan <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: GE Mieszkaniowy - dziwne pojęcie czasu
    Date: Thu, 27 Nov 2003 23:19:31 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <bq5tbi$n5s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: tm66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1069971636 23740 80.55.116.66 (27 Nov 2003 22:20:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Nov 2003 22:20:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.5) Gecko/20031013
    Thunderbird/0.3
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270680
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Niestety w GE mają jakieś dziwne pojęcie czasu. Kolega załatwiał kredyt
    mieszkaniowy. Obiecywaali mu, że _wszystko_ będzie załatwione w ciągu
    miesiąca. Niestety ten miesiąc przedłużył się do... około 3 (słownie:
    trzech) miesięcy. Jak już wiedzieli, że klienta mają złapanego i nie
    może odejść, to przeciągali załatwianie jak tylko się dało. Kolega pytał
    co potrzeba. Pani mówiła świstek X. Kolega załatwiał i donosił świstek
    X. W tym momencie pani mu mówiła, że potrzebny jest jeszcze świstek Y (o
    którym wcześniej _nie_było_mowy_). Kolega donosił świstek Y. Wtedy...
    nie - nie dostał kredytu - musiał donieść świstek Z. I tak dalej, i tak
    dalej... A czas leciał...

    Dodatkowo dany dokument docierał do banku _tylko_ wtedy, gdy kolega
    przed wysłaniem dzwonił do banku, że wysyła, a następnie po wysłaniu
    dzwonił drugi raz potwierdzić, że dotarło.

    Kolejna sprawa, to rozbieżność informacji otrzymywanych z infolinii
    i z oddziału.

    --
    Pozdrawiam
    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1