  • Data: 2006-10-13 09:48:00
    Temat: GE Money Bank co to takiego...
    Od: "Marek Chudy" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie z Vobisu bralem telefon na raty i Oni z nim wspolpracuja ;) chyba
    karte kredytowa Ge Money chca mi wcisnac !!! Czy to bank warty uwagi ? Czy
    jego karty kredytowe sa konkurencyjne ? Czy moze tylko chca na koszta mnie
    naciagac i odrazu od nich uciekac ? ;)ps ich strona www jakas taka mizerna :(
    pewnie ten bank takze ? Nigdzie na www nie widze cennika kart kredytowych GE
    Money Bank Pl ??? O co tu chodzi...