  • 1. Data: 2010-01-12 15:02:24
    Temat: GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną
    Od: "AK" <a...@o...pl>

    KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.

    Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu okazało
    się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana WPROWADZENIEM W BŁĄD przez
    bank.

    Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka "Mój
    kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o kilkadziesiąt
    złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę zastawioną przez bank.
    Oczywiście nie ma historii komunikatów i po czasie klient może się bujać
    udowadniając, że bank podał mu błędną kwotę. Głębiej w serwisie, w innej
    zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna
    wymagana miesięczna spłata") jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi
    się bawić w detektywa i dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę.

    W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna 45zł. Coś
    dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego banku to tysiące
    klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a nie jeden (lub kilku)
    programistów banku właściwie wykonać robotę.

    pzdr
    Ak

  • 2. Data: 2010-01-12 15:24:52
    Od: "AK" <a...@o...pl>

    Przykład z drugiej karty:
    - (właściwa) kwota minimalna do spłaty wynosi 206,99 zł (z rozliczenia karty)
    - za to w zakładce "Mój kalendarz" jest kwota 180,77 zł czyli za mała o 26,22 zł.

    Pięknie bank robi w bambuko klientów i generuje sytuację niedopłaty. Od kilku
    miesięcy gdy rozpoczęto łączenie tych banków takich jaj pojawia się więcej.

    ODRADZAM nowy twór BPH/GE.

    pzdr
    AK

  • 3. Data: 2010-01-13 07:51:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:02:24 +0100, AK napisał(a):

> [...]
    > banku to tysiące klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a
    > nie jeden (lub kilku) programistów banku właściwie wykonać robotę.

    Złożyć reklamację z wyjaśnieniami jak powyżej nie zaszkodzi.

    Xenocide