eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!x69g2000hsx.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
    Date: Thu, 3 Jan 2008 03:10:27 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 67
    Message-ID: <2...@x...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.241.24.35
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1199358627 11926 127.0.0.1 (3 Jan 2008 11:10:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jan 2008 11:10:27 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: x69g2000hsx.googlegroups.com; posting-host=213.241.24.35;
    posting-account=ZqOqjgoAAADNJv9LYpYmR1waoKgPAz8H
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433688
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam szanownych znawców praktyk bankowych,

    Mam konto internetowe w GETIN Banku. Pod koniec listopada 2007, bank
    zmienił internetowy system dostępu do konta (nawet ładniejszy
    interface...). Pod koniec listopada założyłem lokatę 4 miesięczną. Po
    kilku dniach zalogowałem się ponownie na moje konto - okazało się, że
    środki z lokaty wróciły na moje konto, lokata zmieniła status na
    zamkniętą. Zdziwiony, założyłem nową lokatę - środki zostały pobrane z
    RORu - lokata "w trakcie zakładania". Gdy zalogowałem się następnego
    dnia, środki znowu wróciły na konto, a lokata została zamknięta.
    Dzwoniłem już w tej sprawie dobrych kilka razy na infolinie - panie
    piszą notatkę do informatyków, ponaglenie do informatyków lub każą
    czekać. Pisałem już reklamacje wszystkimi możliwymi kanałami
    komunikacji elektronicznej - bez odpowiedzi. Pod koniec grudnia
    wygasła mi kolejna lokata, więc spróbowałem założyć nową lokatę -
    niestety problem się powtarza - lokata się zakłada, a po kilku dniach
    sama się zamyka, a pieniądze bez odsetek wracają na konto.
    W historii zamkniętych lokat wygląda to tak:
    Nazwa Kwota lokaty Oprocentowanie Data rozpoczęcia Data
    zakończenia Status Operacje
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 28.11.2007
    28.11.2007
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 30.11.2007
    02.12.2007
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 31.12.2007
    01.01.2008
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 02.01.2008
    02.01.2008
    Widać jak 5 miesięczne lokaty, które kończą się po 1, 2 dniach...
    Niewątpliwie wygląda to jakiś na błąd systemu informatycznego.

    Powoli przelewam wszystkie środki z wygasających mi lokat, ponieważ
    oprocentowanie na samym ROR-ze to jakieś 0,25%. Dałem już dyspozycje
    do mojego pracodawcy, aby przelewał moje wynagrodzenie na inne konto.
    Oprocentowanie lokat w GETIN BANKu jest "fajne", ale nie mogę z niego
    skorzystać. Zgłaszałem ten problem chyba już wszystkimi możliwymi
    kanałami. W najbliższych dniach spróbuje jeszcze złożyć pisemną
    reklamacje w oddziale banku i wysłać jedną kopię poleconym na jakiś
    ich adres korespondencyjny w Katowicach.

    Bank powinien odpowiedzieć na moją reklamacje (wysłaną elektronicznie,
    tak jak mówiła infolinia) miał 30 dni. Nie odpowiedział. Jest jeszcze
    instytucja Arbitra Bankowego, jednak sprawa kosztuje 50 PLN, a suma
    odsetek jakie by mi przysługiwały z wszystkich lokat nie przekroczy
    100 PLN. Do tego nie zabardzo mam jak udowodnić, że zakładałem takie
    lokaty - lokaty zakładałem przez Internet. Screenshot z historii
    zamkniętych lokat z przeglądarki jest jakimś dowodem? Wydruk historii
    w banku oczywiście jest płatny. Do tego w historii operacji na ROR, do
    którego mam podgląd przez Internet, nic się nie zapisuje - jedyny ślad
    to spis zamkniętych lokat.

    Czy mogę coś jeszcze zrobić? Czy mogę tylko przelać wszystkie moje
    pieniędze do konkurencji i nie korzystać więcej z ich usług?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1