  • Data: 2009-08-07 08:30:14
    Temat: GETIN zamiana zwykły ROR na E-GETIN - prosto sie nie da :(
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    No tak starych KLIENTÓW traktuje się po MACOSZEMU :(
    chciałem zmienic normalny ROR obsługiwany przez net na E-GETIN to dostałem
    odpowiedz że sie nie DA :(
    trzeba zamknąć stary i otworzyc NOWY.
    Masakra weź tu teraz panie zrób sobie backup zlecen stałych, nie płać karta
    i przyjdz zamknać se ROR-a ale HOLA HOLA nie zrobisz tego w jedne dzien za
    jedna wizytą, w jeden dzień zamknij a na drugi przyjdz otworzyc nowego :(

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D