eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETIN zamiana zwykły ROR na E-GETIN - prosto sie nie da :(Re: GETIN zamiana zwykły ROR na E-GETIN - prosto sie nie da :(
  • Data: 2009-08-07 08:40:30
    Temat: Re: GETIN zamiana zwykły ROR na E-GETIN - prosto sie nie da :(
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-07 10:30, Krzysztof Bajorek wrote:
    > Witam
    > No tak starych KLIENTÓW traktuje się po MACOSZEMU :(
    > chciałem zmienic normalny ROR obsługiwany przez net na E-GETIN to dostałem
    > odpowiedz że sie nie DA :(
    > trzeba zamknąć stary i otworzyc NOWY.
    > Masakra weź tu teraz panie zrób sobie backup zlecen stałych, nie płać karta
    > i przyjdz zamknać se ROR-a ale HOLA HOLA nie zrobisz tego w jedne dzien za
    > jedna wizytą, w jeden dzień zamknij a na drugi przyjdz otworzyc nowego :(

    Też dowiedziałem się tego samego już jakiś czas temu. Co ciekawe w
    cenniku kont jest pozycja dot. konwersji na e-GETIN i kosztuje 50 zł
    (tyle ile zamknięcie zwykłego rachunku przed upływem roku). Ale w dwóch
    oddziałach też usłyszałem, że się nie da. A mnie zależało na zachowaniu
    tego samego numeru konta. Zresztą pytałem się, czy mogą istnieć dwa
    ROR-y, jedno stare konto internetowe i e-GETIN i dowiedziałem się, że
    mogą ale tylko przez jeden dzień w momencie gdy zamykasz stare i
    otwierasz nowe. Także spróbuj powalczyć ws. konwersji, a gdy to
    zawiedzie myślę, że spokojnie uda ci się to zrobić w jeden dzień.