  • Data: 2010-12-30 16:25:02
    Temat: [GO&OF] - okres burzy i naporu?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Ominęły mnie szczęśliwie cyrki z zakończeniem lokat w OF i GO opisywane
    tu niedawno, ale ...
    Po zakończeniu lokaty na start chciałem założyć z tych pieniędzy parę
    innych lokat w GO. Lokaty się założyły (choć wszystko działało
    zauważalnie wolniej), ale nie trafiły złotówki ze skarbonki. Od razu
    to zgłosiłem i poprosiłem o dopisanie.
    Przez 3 dni się nie działo, przypomniałem się ze sprawą. Po paru
    godzinach złotówki sie dopisały, ale, co ciekawe, zmienił się również
    mój opiekun.

    Co więcej, być może to zupełny przypadek, ale przy okazji załatwiania
    KIS (sprawa cały czas otwarta) dowiedziałem się, że zmienił się mój
    opiekun w OF (przy okazji dowiedziałem się, że mam takowego :) )

    No i na dokładkę: na jakieś pytanie zgłoszone do GO odpowiedział mi
    człowiek który wcześniej mi odpowiadał z OF (a przynajmniej tak samo się
    podpisujący ...)

    Wygląda więc, że albo przesuwają ludzi OF<->GO, albo są jakoś
    zintegrowani ...
    KJ

    PS. Wiem, że nie napisałem nic odkrywczego, ale niech google zapamięta ...
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.