  • Data: 2011-07-04 08:56:24
    Temat: GOL - brak możliwości przelewu
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wysyłałem kasę z GOL na Antyinflacyjne (zostało mi jeszcze parę wniosków).
    Najpierw mimo posiadanych środków, dostępne spadły do zera.
    Mały ZONK, kasa wyparowała, czy ktoś mi się włamał?
    Powtórne logowanie, dalej nie ma, ale po kilku przeklikaniach wraca.
    Teraz wogóle nie można wykonać przelewu.
    Czyzby Czarneckiemu kasa się kończyła... ;)

    Mam nadzieję, że problemy z systemem transakcyjnym nie potrwają zbyt długo.
    Trzeba zasiliś Ideabank :)

    Pozdrawiam
    Bartnick