  • 11. Data: 2007-07-12 08:26:40
    Temat: Re: Re: Gdzie KK od ręki?
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 21:31:44 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > zle ci powiedzieli - platna splata calosci jest tylko dla pomaranczowej visy, za 25

    > zl rocznie koszt karty ( jesli zakupy miesieczne 100 zl - karta darmowa). Pozostale

    > karty maja obie opcje darmo - nie zagladasz na strony wlasnego banku?

    No widzisz to jest całe ING i jakoś kompetencji ich pracowników. Tak jak
    napisałem, gdzieś mi się o oczy obiło, więc jako, że przechodziłem
    koło oddziału to myślę wstąpie i zapytam - no i mnie na lewe sanki
    pani wsadziła ehhhh.

  • 12. Data: 2007-07-12 13:45:41
    Temat: Re: Gdzie KK od ręki?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f74k8m$20b$1@inews.gazeta.pl, *Krzysztofsf * wrote:

    > O ja... :-O
    >
    > Napisz cos jeszcze o swoich wydatkach

    Co ty "Kilera" nie ogladales? :)
    Ale szczerze - jak mozna kwote bedaca ok 50% najnizszej pensji brutto
    nazywac rezerwową?
    Rezerwowe to ze 3k sa :)

    --
    darnok