  • 1. Data: 2008-09-26 04:49:08
    Temat: Gdzie KO za free
    Od: "Włodziu" <K...@w...pl>

    Jakie banki oprócz mBanku oferują prowadzenie konta osobistego i konta
    oszczędnościowego za darmo razem z darmowymi przelewami?

    Mam już 8 eMax+ (4 są na brata) i 9 kont oszczędnościowych w WBK i już
    zaczyna mi brakować kont, żeby nie wpaść na belkę;))

    Zależy mi na takim banku, żeby nie wpaść na jakieś ukryte opłaty, prowizje
    itp. (w mBanku od ponad roku nie zapłaciłem nawet złotówki jakikolwiek opłat
    i nie chciałbym się na nie naciąć w żadnym innym banku)

    P.S. Do klientów Polanku czy poprawiło się coś (lub są jakieś konkretne
    plany - terminy) pod względem podglądu WWW??

  • 2. Data: 2008-09-26 09:54:14
    Temat: Re: Gdzie KO za free
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    W?odziu wrote:
    > Jakie banki oprócz mBanku oferuj? prowadzenie konta osobistego i konta
    > oszczedno?ciowego za darmo razem z darmowymi przelewami?
    >

    > Mam ju? 8 eMax+ (4 s? na brata) i 9 kont oszczedno?ciowych w WBK i ju?
    > zaczyna mi brakowaae kont, ?eby nie wpa?ae na belke;))
    >

    > Zale?y mi na takim banku, ?eby nie wpa?ae na jakie? ukryte op?aty, prowizje
    > itp. (w mBanku od ponad roku nie zap?aci?em nawet z?otówki jakikolwiek op?at
    > i nie chcia?bym sie na nie naci?ae w ?adnym innym banku)

    Wiecej kont WBK? przeciez nie masz zadnych ograniczen na ilosc kont. Ew
    kolejne na brata...
    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-09-26 10:57:14
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > Mam ju? 8 eMax+ (4 s? na brata) i 9 kont oszcz?dno?ciowych w WBK i ju?
    > zaczyna mi brakowa? kont, ?eby nie wpa?? na belk?;))

    A jak sie na belke nie wpada?

    p.

  • 4. Data: 2008-09-26 11:17:48
    Od: "Włodziu" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Wiecej kont WBK? przeciez nie masz zadnych ograniczen na ilosc kont. Ew
    > kolejne na brata...

    No właśnie tylko sęk w tym, że prowadzenie konta w WBK nie jest za free. Mam
    tam konto tylko dlatego, że chce mieć jakąś alternatywę dla mBanku oraz ze
    względu na te 9 kont oszczędnościowych (więcej w WBK nie chcę bo podgląd www
    jest tylko dla 9)

    Ale chciałbym mieć też w innych bankach tylko nie chcę za to nic płacić ;)

  • 5. Data: 2008-09-26 11:19:54
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    W?odziu wrote:
    > U?ytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No w?a?nie tylko sek w tym, ?e prowadzenie konta w WBK nie jest za free. Mam
    > tam konto tylko dlatego, ?e chce mieae jak?? alternatywe dla mBanku oraz ze
    > wzgledu na te 9 kont oszczedno?ciowych (wiecej w WBK nie chce bo podgl?d www
    > jest tylko dla 9)
    >
    > Ale chcia?bym mieae te? w innych bankach tylko nie chce za to nic p?aciae ;)

    Konto oszczednosciowe nie jest za free? Konto <30 nie jest za free?

    Widocznie o czyms nie wiem, ja mam tylko konto Benhakera, place 1.5 za
    karte (tzn teraz nic nie place bo karta na poczcie zaginela) ;)

  • 6. Data: 2008-09-26 14:46:01
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    perszing <m...@w...pl.pl> napisał(a):

    > A jak sie na belke nie wpada?

    Odpowiem inaczej:
    Na belkę się wpada gdy kapitał na koncie będzie większy niż:

    K=2931,77/p [zł],

    (gdzie: p=oprocentowanie konta, przy miesięcznym cyklu dopisywania odsetek).

  • 7. Data: 2008-09-26 15:30:53
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Zbigniew Demidowicz pisze:

    > Odpowiem inaczej:
    > Na belkę się wpada gdy kapitał na koncie będzie większy niż:
    >
    > K=2931,77/p [zł],
    >
    > (gdzie: p=oprocentowanie konta, przy miesięcznym cyklu dopisywania odsetek).

    Dzieki,

    Czyli dla emax plus w mbanku z oprocentowaniem 5,75% w skali roku bedzie
    to 2931,77/5,75=509,87 zl tak?

    --
    Nowy-Sacz Ogloszenia Drobne
    www.ogloszenia.nowy-sacz.pl

  • 8. Data: 2008-09-26 15:44:37
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    perszing <m...@w...pl.pl> napisał(a):

    > Dzieki,
    >
    > Czyli dla emax plus w mbanku z oprocentowaniem 5,75% w skali roku bedzie
    > to 2931,77/5,75=509,87 zl tak?

    Tak.
    Dobrze mieć w każdym przypadku margines bezpieczeństwa, np.: n*2,5.

  • 9. Data: 2008-09-26 16:25:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gbisj9$p1p$1@inews.gazeta.pl...

    > Na belkę się wpada gdy kapitał na koncie będzie większy niż:
    >
    > K=2931,77/p [zł],
    >
    > (gdzie: p=oprocentowanie konta, przy miesięcznym cyklu dopisywania
    > odsetek).

    2937,66/p...

    marekz

  • 10. Data: 2008-09-26 18:57:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Włodziu" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam już 8 eMax+ (4 są na brata) i 9 kont oszczędnościowych w WBK i już
    > zaczyna mi brakować kont, żeby nie wpaść na belkę;))

    mama, tata, siostra, babcia, dziadek, syn, córka, drugi brat

> [...]
    >

    > P.S. Do klientów Polanku czy poprawiło się coś (lub są jakieś konkretne
    > plany - terminy) pod względem podglądu WWW??

    cały czas beznadzieja, zastanawiam się czy nie awrto zgłosić do UOKiK nie
    rzetelne
    wykonywanie usług przecież przelewy zdefiniowane po 21:00 to znikają
    bezpowrotnie
    a nigdzie nie ma informacji że nie można wykonywać przelewów w nocy